اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان:

سهم مصارف سرمایشی سمنان 60 مگاوات است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: سهم مصارف سرمایشی از کل پیک بار این استان در سال گذشته، 60 مگاوات بوده است.

سهم مصارف سرمایشی سمنان 60 مگاوات است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد موسوی‏زاده ظهر امروز در نشست کمیته مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان سمنان با تأکید بر صرفه‏جویی بهینه در بهره‏گیری از سیستم‏های تبریدی اظهار کرد: با صرفه‏جویی 10 درصدی در این بخش، شش مگاوات کاهش مصرف را شاهد خواهیم بود.

وی پیک بار سال 90 استان سمنان را 376 مگاوات اعلام کرد و افزود: پیک بار سال گذشته به نسبت سال 88 به مقدار 4.8 درصد رشد داشته که با توجه به افزایش 10 درصدی تعداد مشترکان استان و در مدار قرار گرفتن سیستم‏های سرمایشی، مدیریت مصرف برق برای تمام مشترکان امری ضروری است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان خاطرنشان کرد: مصرف برق کولرهای گازی بیش از چهار برابر کولرهای آبی است که با توجه به متوسط دما و رطوبت نسبی مناسب در استان سمنان، گزینه بهتر برای بهره‏مندی از دستگاه‏های برودتی، کولر آبی است.

وی مشارکت بیش از پیش همه مشترکان برق برای کاهش رشد پیک بار استان سمنان را خواستار شد و گفت: این استان در زمینه‏های مختلف ممتاز است و قطعاً با مصرف بهینه و همکاری مشترکان با صنعت برق، این توفیقات استمرار خواهد یافت.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول