اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان اعلام کرد

توسعه چشم‌گیر شبکه‏های توزیع برق سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اعلام کرد: خدمات دولت در عرصه توسعه زیرساخت‏ها و ارتقای شبکه‏ها و تأسیسات برق‏رسانی در استان بسیار چشم‌گیر و برجسته است.

توسعه چشم‌گیر شبکه‏های توزیع برق سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان، سیدمحمد موسوی‏زاده امروز با اعلام اینکه یک میلیون و 525 هزار متر شبکه هوایی از سال 84 تاکنون در سمنان احداث شده است، افزود: 19.3 درصد از خطوط هوایی توزیع برق استان در دولت‏های نهم و دهم ایجاد شده است.

وی یادآور شد: بالغ بر 452 هزار متر شبکه زمینی توزیع برق از سال 84 تا به حال در استان ایجاد شده که رشد 95 درصدی این بخش، از دستاوردهای دولت مهر است.

موسوی‏زاده به نصب یک هزار و 976 ایستگاه توزیع برق اشاره کرد و گفت: 5.47 درصد از ایستگاه‏های برق احداث شده با ظرفیت 365 مگاولت آمپر از دیگر اقدامات صنعت توزیع برق استان در دولت خدمتگزار است.

وی رشد 48 درصدی شمار مشترکان استان سمنان را یادآور شد و اظهار داشت: بیش از 94 هزار مشترک از سال 84 تا زمان حاضر به مجموع مشترکان اضافه شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان خاطرنشان کرد: 25 روستای بالای 20 خانوار استان از زمان آغاز فعالیت دولت نهم تاکنون برق‏دار شده و جشن اتمام عملیات برق‏رسانی به روستاهای بالای 20 خانوار در سال 88 انجام و ضریب نفوذ برق در بین خانوارهای شهری و روستایی استان سمنان 100 درصد شده است.

موسوی‏زاده هم‌چنین میزان سرمایه‏گذاری در زمینه توسعه زیرساخت‏‏ها، شبکه‏ها و تأسیسات برق در استان سمنان از سال 84 تا زمان حاضر را 827 میلیارد و 605 میلیون ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول