به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رحیم رمضانینژاد ظهر امروز در همایش علمی تربیتی بدون کلام در مشهد با تأکید بررسی تربیتبدنی اظهار داشت: اهدافی را که در بحث سیاسی و اجتماعی و ورزشی تنظیم میکنیم ممکن است این اهداف شکسته شود و در سطح خوبی برای روش تدریس یک معلم بر اساس محتوای آن بیان میشود.
وی افزود: هدف مهمی را که باید به آن توجه کرد شیوه کمتحرکی است که کودکان ما در حال حاضر تحرک کافی ندارند.
عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان بیان داشت: چهار رویکرد شامل رویکرد معرفتگرا، رویکرد لذتگرا، رویکرد مهارتگرا، و رویکرد آمادگیگرا در این زمینه وجود دارد.
رمضانینژاد تصریح کرد: از دیدگاه معلمان اطلاعات ورزشی اولویت اول، آمادگی جسمانی اولیت دوم، تفریح و لذت اولویت سوم و رشد اجتماعی اولویت چهارم در دوره ابتدایی قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: نظر به این است که معلمان و والدین از دیدگاه تخصصی و اطلاعات کافی برخوردار نیستند و باید یک سری اهداف سنتی و کلاسیک را نوشته و در اختیار معلمان قرار داده تا در مدارس آن را اجرا میکنند.
انتهای پیام/صا30
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.