اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اتحادیه انجمن‌های اسلامی:

یوروویژن کارناوال شیطانی است

خبرگزاری فارس: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل در محکومیت حرکت خبیث جمهوری آذربایجان برگزاری یوروویژن را بزر‌گ‌ترین کارناوال شیطانی توصیف کرد.

یوروویژن کارناوال شیطانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بیانیه‌ای که عصر امروز اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل منتشر کرد، آمده است: تاریخ پرفراز و نشیب استان طی 14 سده از عمر خود شاهد جانفشانی‌ها و حماسه‌سازی‌های مجاهدانی بوده است که در راه خدا از هیچ قدرت شیطانی هراسی نداشتند و با امید و توکل به حضرت حق صفحات درخشانی را در کتاب تاریخ اسلام به یادگار گذاشتند به طوریکه در مقابل، خودفروختگانی هم بودند که از سر ترس و دنیاپرستی دست به دست شیطان نهاده و از هیچ خیانتی به اسلام دریغ نکردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: اکنون که در سحرگاه طلوع آفتاب بیداری اسلامی در آسمان جهان اسلام به سر می‌بریم شاهد حماقت عده‌ای دیگر از دول خائن و خودفروخته کشورهای اسلامی هستیم که به جای پیوستن به موج عظیم بیداری اسلامی درصدد مقابله با آن هستند، خائنانی که برای به دست آوردن عزت به دامن شیطان پناه می‌آورند و با دین خدا ستیز می‌کنند.

این بیانیه به حرکت بی‌شرمانه دولت جمهوری آذربایجان که خود روزگاری نه چندان دور بخشی از خاک ایران بوده است، اشاره کرد و افزود: با نهایت بی‌شرمی دومین کشور شیعه جهان به پایگاه اول رژیم صهیونیستی خونخوار و غرب شیطانی در منطقه تبدیل شده است و امروز شاهد آن هستیم که آذربایجان پاره تن اسلام میزبان یوروویژن یکی از بزرگ‌ترین کارناوال‌های شیطانی جهان است.

در این بیانیه تصریح شده است: به جای آنکه صدای صوت قرآن و اذان از مساجد و ماذنه‌های آن به گوش ملت مسلمان آذربایجان برسد شاهد گردهمایی همجنسبازان و کنسرت‌هایی هستیم که سال‌های سال غرب شیطانی به دست آنان افکار مردم جهان را به دست گرفته است.

این بیانیه خطاب به دولتمردان جمهوری آذربایجان خاطرنشان کرده است: سرنوشت شما چیزی غیر از سرنوشت آتاترک‌ها و رضاخان‌ها نخواهد بود و افکار و اندیشه‌های شوم شما به همان جایی خواهد رفت که افکار پلید سلف شما رفته است.

در بخش پایانی بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل با محکوم کردن حرکت دولت جمهوری آذربایجان برای میزبانی یوروویژن و تمام اقداماتی که برای دین‌زدایی از مردم مسلمان آذربایجان صورت می‌دهد از مردم مسلمان ایران خواسته شده با هم‌صدایی مسلمانان مظلوم بحرین، یمن و عربستان و دیگر بلاد مورد ستم جهان اسلام برای مبارزه با ایادی شیطان بپا خاسته و اعلام انزجار کنند که به تحقیق عاقبت از آن متقیان است.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول