اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

یورو‌ویژن محصول پشت کردن به تدین مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: برگزاری برنامه یورو‌ویژن در کشور آذربایجان محصول پشت کردن سران آذربایجان به اعتقادات و دینداری مردم آذربایجان است.

یورو‌ویژن محصول پشت کردن به تدین مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: خیانت بی‌سابقه‌ای که حاکمان مستبد و بی‌لیاقت کشور آذربایجان انجام می‌دهند نه تنها قابل بخشش و قبول نیست بلکه توطئه‌ای است شکست خورده و محکوم به فنا است.

وی خاطرنشان کرد: در این حرکت بی‌ثمر به یقین دست پلید سران جمهوری آذربایجان روشن شده و شیعیان علی بن ابیطالب(ع) در اوج عزت و عظمت قرار می‌گیرند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه کشور آذربایجان و ملت مسلمان آن هرگز از دین و دیانت خود کوتاه نمی‌آیند، یادآور شد: هر چند کشور آذربایجان در سال‌های گذشته پایتخت جهانی فرهنگ اسلام معرفی شد اما از همان روز جریان وابسته به صهیونیستم با آغاز تخریب مساجد و ممنوعیت حجاب در این کشور سعی کردند این منطقه را به‌عنوان مرکز حرکت‌های غیراسلامی در منطقه قفقاز تبدیل کنند.

علوی در ادامه الحاق بحرین به عربستان را اوج اتحاد نا‌مبارک آمریکایی، آل سعودی و آل خلیفه اعلام کرد و گفت: ملت مسلمان بحرین هرگز اجازه چنین جنایت و حماقتی را به دشمنان نمی‌دهند و بیدار و آگاه در صحنه هستند.

وی هوشیاری مردم مسلمان بحرین را در برابر این توطئه بی‌ثمر ضروری دانست و افزود: دشمنان اسلام هرگز به اهداف شوم خود دست نمی‌یابند.

خطیب جمعه پارس‌آباد در ادامه سخنان خود سوم خرداد را گرامیداشت و از این روز به‌عنوان روز عزت و شرف ایرانیان نام برد و بیان داشت: آزاد‌سازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ تحولات ایران است.

علوی تصریح کرد: بعد از محاصره این شهر رزمندگان غیرتمند اسلام به پا خاستند و با تلاش مضاعف در کمتر از یک ماه توانستند خرمشهر با غیرت را آزاد کنند.

وی در پایان فرارسیدن ماه رجب را گرامیداشت و روزه‌داری و استغفار در این ماه را از توصیه‌های بزرگان دین خطاب کرد و اظهار داشت: در این ماه باید از زیبا‌یی‌ها و ارزش‌های توصیه شده خوشه چید تا در روز قیامت این ذخیره و اندوخته مفید به حال باشد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول