اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد خورموج:

دانشگاه‎ها در تشویق جوانان به فریضه نماز بسیار تاثیرگذارند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: دانشگاه‎ها نقش بسیار مؤثر و پررنگی در تشویق جوانان به فریضه نماز دارند.

دانشگاه‎ها در تشویق جوانان به فریضه نماز بسیار تاثیرگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی علیرضا چمکوری صبح امروز در نشست با اعضای شورای اقامه نماز دانشجویی دانشگاه آزاد خورموج اظهار داشت: نماز متعالی‎ترین راه به منبع لایزال الهی است.

وی افزود: سیره الهی، بهره گرفته از چشمه‎سار زلال معرفت و فرهنگ اصیل اسلامی است و از جایگاه ویژه‎ای نیز برخوردار است.

چمکوری با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری نماز خاطر نشان کرد: دانشگاه‎ها، نقش بسیار مؤثری در تشویق جوانان به فریضه نماز ایفا می‎کنند.

رئیس دانشگاه آزاد خورموج با اشاره به کسب مقام برتر دانشگاه آزاد اسلامی در امر اقامه نماز در چند سال متوالی در اجلاس سالانه نماز گفت: یکی از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی موضوع اقامه نماز است.

چمکوری تصریح کرد: تاریخ و تمدن ایران اسلامی آمیخته از تعالیم حیات‌بخش دین مبین اسلام است و سرزمین ایران اسلامی الگوی اسلام ناب محمدی است.

وی اضافه کرد: هر قدر که پیش می‎رویم چهره واقعی عزتمدارانه و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش به نمایش گذاشته می‎شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج یادآور شد: این عزت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی از برکت اسلام است.

چمکوری گفت: دانشگاه‎ها باید با طراحی، برنامه‎ریزی و اجرای برنامه‎های مناسب و جذاب زمینه حضور هر چه بیشتر دانشجویان در برنامه‎های فرهنگی به‌ ویژه فعالیت‎های مربوط به نماز را فراهم کنند.

وی تاکید کرد: این امر یک رسالت مهمی است که بر عهده مسئولان مراکز آموزش عالی است که برای اجرای مطلوب آن باید برنامه‎ریزی و حساسیت داشته باشند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول