اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم تاکید کرد

لزوم توجه رسانه‌ها به احیای زکات

خبرگزاری فارس: فرماندار جهرم گفت: پرداخت زکات غلات از واجبات الهی بوده و لازم است که مسئولان و رسانه‌های جمعی به‌ویژه صدا و سیما به این امر توجه شایانی داشته باشد.

لزوم توجه رسانه‌ها به احیای زکات

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم محمدداود ملکوتی صبح امروز در جلسه ستاد احیای زکات شهرستان جهرم اظهار داشت: زکات به عنوان یک واجب الهی از جمله فرائضی است که مورد توصیه فراوان قرآن کریم بوده و همواره بعد از نماز به زکات اشاره شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از برکات و رحمت‌های الهی به واسطه پرداخت زکات بر ما نازل می‌شود، افزود: زکات یک نوع بیمه عمر و زندگی است که باید آن را ترویج کرد و مردم را به پرداخت آن تشویق کنیم.

فرماندار جهرم با اشاره به فصل برداشت گندم و ضرورت ترویج امر زکات در این ایام افزود: پرداخت زکات غلات از واجبات الهی بوده و لازم است که مسئولان و رسانه‌های جمعی به‌ویژه صدا و سیما به این امر توجه شایانی داشته باشد.

ملکوتی با اشاره به توجه مسئولان کشور به مقوله پرداخت زکات نیز گفت: طبق مصوبات دولت در صورت جمع‌آوری زکات در شهرستان‌ها تا سقف 2 میلیارد ریال معادل آن پرداخت می‌شود و این مبلغ در امور خیر و تأمین نیازمندی‌های فقرا هزینه می‌شود.

فرماندار جهرم در پایان از بخشداران، دهیاران و کشاورزان خواست تا در همایش زکات که در آینده نزدیک برگزار می‌شود، شرکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول