اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان قم:

شرایط مطلوبی برای کاراته‌کاران ملی‌پوش مهیا کرده‌ایم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم با اشاره به برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته کشورمان برای اعزام به پیکارهای قهرمانی آسیا در قم،‌ شرایط فراهم شده برای ملی‌پوشان را مطلوب ارزیابی کرد.

شرایط مطلوبی برای کاراته‌کاران ملی‌پوش مهیا کرده‌ایم

حسن عابدی در حاشیه تمرینات آماده‌سازی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان در قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با روندی که فعلا بر اردوی تیم ملی کاراته حاکم است، شرایط خوبی برای حضور قوی و منسجم تیم ملی کاراته در پیکارهای قهرمانی آسیا وجود دارد.

وی ادامه داد: پیش از این هم در فروردین ماه میزبان مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته بودیم اما این مرحله با توجه به کاهش تعداد ملی‌پوشان و فعالیت کاراته‌کاهای حاضر در اردو زیر نظر مربیان تخصصی، از وضعیت بهتری برخوردار است.

رئیس هیئت کاراته استان قم ابراز داشت: بعد از برگزاری مرحله دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان در قم، ملی‌پوشان کاراته در نیمه اول اردیبهشت ماه مرحله سوم اردوی خود را در اصفهان برگزار کردند که در آنجا هم تست آمادگی جسمانی از ملی‌پوشان به عمل آمد و هم اینکه یکی از مهم‌ترین مراحل انتخابی برگزار شد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 17 ملی‌پوش در ترکیب تیم ملی کاراته قرار دارند تصریح کرد: ملی‌پوشان کاراته کشورمان در حالی تا روز یکشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله قم تمرین می‌کنند که دو رویداد بین‌المللی و آسیای این رشته را در پیش دارند.

عابدی یادآور شد: تیم ملی کاراته کشورمان خرداد ماه نیز با جدیت به تمرینات خود زیر نظر کادر فنی ادامه می‌دهد و اوایل تیرماه قرار است در مسابقات بین‌المللی کاپ آزاد اندونزی که با حضور چهره‌های مطرح کاراته برگزار می‌شود، شرکت کند.

وی خاطر نشان کرد: بعد از بازگشت از مسابقات بین‌المللی کاراته اندونزی، تیم ملی کاراته کشورمان اواخر تیرماه به پیکارهای کاراته قهرمانی مردان رده سنی بزرگسالان آسیا که به میزبانی شهر تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد، اعزام می‌شود.

رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: اردوی تیم ملی در سطح خوبی در حال برگزاری است و به نظر می‌رسد با توجه به حضور مربیان تخصصی در هر وزن و همچنین روحیه و انگیزه بالایی که ملی‌پوشان دارند، انتظارات از آنها در مسابقات قهرمانی آسیا برآورده خواهد شد.

وی از حضور مربیان مطرح کاراته قم در کادر فنی تیم ملی کاراته بزرگسالان خبر داد و بیان داشت: چهره‌های ارزنده‌ای همچون غلامرضا دباغیان که خود سال‌ها سرمربی تیم ملی کاراته بوده و همچنین علیرضا کتیرایی که قهرمان جهان، آسیا و مسابقات بین‌المللی است و با تیم ملی نوجوانان و جوانان دو بار در پیکارهای قهرمانی آسیا طعم قهرمانی را چشیده است، همراه با چهار کاراته‌کای استان قم، در کادر فنی تیم ملی کاراته حضور دارند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول