اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

نشست 1+5 سبب عزت مردم ایران شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه باشت گفت: نشست اخیر 5+1 در استامبول نتایج خوبی داشت و باعث عزت مردم ایران شد و به لطف خداوند در نشست بغداد باز هم ملت ایران پیروز خواهند بود.

نشست 1+5 سبب عزت مردم ایران شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: هر کدام از اعضای خانواده وظیفه خاص خود را دارند، در بین اعضای خانواده نقش تصمیم‌گیری مرد مهم‌تر است و زمام امور خانواده بر عهده مرد است.

وی در ادامه به موضوع تحریم اشاره و بیان کرد: میرزای شیرازی در رابطه با تحریم تنباکو فتوایی را صادر کرد که با این فتوا استعمار در هم شکست.

عبودی ابراز داشت: در این فتوا دو نکته را می‌توان دریافت، اول قدرت عالم دینی که یک عالم دینی چقدر قدرت می‌تواند داشته باشد که در دل‌های مردم نفوذ کند و دیگری تبعیت مردم مؤمن از عالم دینی است. 

وی همچنین عنوان کرد: هر چقدر که یک عالم دینی به واقع اهل خدا و خود ساخته باشد، در حقیقت همه وجودش را وقف خدا کند مردم هم از او حمایت می‌کنند که نمونه بارزش حضرت امام (ره) است.

عبودی در مورد نشست گروه 5+1 چنین گفت: استحضار دارید که سال‌های زیادی است که این مذاکرات ادامه پیدا می‌کند یا متوقف می‌شود و همه این ترفند‌ها برای تحریم و فشار بر ایران است.

امام جمعه باشت بیان داشت: نشست اخیر در استانبول ترکیه نتایج خوبی داشت و باعث عزت مردم ایران شد حتی ذره‌ای از مواضع خود عقب نشینی نکرده‌ایم و به لطف خداوند در نشست بغداد باز هم ملت ایران پیروز خواهند بود.

حجت‌الاسلام عبودی با اشاره به روز 26 اردیبهشت سالروز تاسیس رژیم صهیونیستی که نام‌گذاری شده به روز «نکبت» است، گفت: روز  خواری و روز ذلت روزی است که این غده سرطانی پا به عرصه وجود گذاشت.

عبودی اظهار کرد: ما به وعده‌ خداوند اعتقاد داریم، خداوند در قرآن می‌فرماید: «مسلمانان  شما در راه من قرار بگیرید، با هم متحد باشید، شما به ریسمان من چنگ بزنید و مطمئن باشید که پیروز خواهید شد» و معتقد هستیم که پیروزی با مسلمین و مخصوصاً با مردم فلسطین خواهد بود.

انتهای پیام/ر20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول