اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حمایت از مردم مظلوم بحرین

فریاد مرگ بر آمریکا در ایلام طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: در حمایت از مردم مظلوم بحرین فریاد مرگ بر آمریکا در استان ایلام طنین‌انداز شد.

فریاد مرگ بر آمریکا در ایلام طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مردم ولایتمدار استان ایلام همزمان با استان‌های مختلف کشور به خیابان‌ها آمده و فریاد مرگ بر استکبار و مرگ بر آمریکا را سر دادند.

مردم ایلام از پس از اقامه نماز جمعه به امامت نماینده ولی فقیه در استان با حضور در مسیرهای اصلی راهپیمایی ( مسجد جامع تا میدان 22 بهمن) ندای مرگ بر آمریکا و رژیم صهیونیستی را سر دادند.

تظاهرکنندگان با حمل دست نوشته‌های مختلفی از جمله مرگ بر آمریکا و ایادی استکبار انزجار خود را طرح شوم الحاق کشور بحرین به عربستان اعلام کردند.

مردم ایلام از پیرو جوان، زن و مرد یک صدا حمایت خود را از مردم مظلوم بحرین اعلام کرده و انزجار خود را از دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و غلامان حلقه به گوشش آنان رژیم نامشروع آل سعود به گوش جهانیان رساندند.

ایلامی‌ها امروز یکبار دیگر به دشمنان ثابت کردن که همچنان مدافع مظلومان جهان به ویژه مسلمانان منطقه بوده و هیچگاه و در هیچ زمانی آنان را رها نخواهند کرد.

در ادامه این راهپیمایی که از مسجد جامع شهر ایلام شروع و پس از طی مسیرهای پیش‌بینی شده به سوی میدان 22 بهمن این شهر ختم شد قطعنامه‌ای در محکومیت این طرح شوم قرائت شد.

تظاهرکنندگان که تعدادشان به هزاران نفر می‌رسید با سر دادن الله اکبر خامنه‌ای رهبر بند بند مفاد قطعنامه را تائید کردند.

نظیر چنین راهپیمایی با شکوهی در بیشتر مناطق و شهرستان‌های استان ایلام از جمله شیروان چرداول، ایوان، مهران، ملکشاهی، آبدانان، دره‌شهر، دهلران و ... برپا شد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول