اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

تکمیل مصلا‌های اردبیل شتاب می‌گیرد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: تکمیل مصلا‌های نیمه کاره استان اردبیل در دستور کار جدی مسئولان استان است که امیدواریم محدودیت اعتبارات را شاهد نباشیم.

تکمیل مصلا‌های اردبیل شتاب می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در جریان بازدید از پروژه مصلای نماز جمعه خلخال اظهار داشت: هر چند در سال گذشته در این زمینه برخی کمبود‌ها و نارسایی‌ها را شاهد بودیم اما بر اساس زمان‌بندی پروژه مصلای نمازجمعه خلخال به سرعت در حال حل شدن است.

وی با یادآوری اینکه مصلای آیت‌الله خامنه‌ای خلخال از پروژه‌های ارزشمند این خطه است، خاطرنشان کرد: ما وعده می‌دهیم که اهالی خلخال حداقل از زیر‌زمین مصلا در ماه رمضان مبارک امسال برای اقامه نماز جمعه استفاده کنند.

استاندار اردبیل که به اتفاق معاون عمرانی از این پروژه بازدید می‌کرد رقم اختصاص یافته به این پروژه را 270 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبار از محل اعتبارات استانی اختصاص یافته و امسال نیز تلاش می‌کنیم تا پروژه نیمه تمام مصلای خلخال را به صورت جدی در دستور کار اجرا و تکمیل شدن قرار دهیم.

صابری افزود: عملیات اجرایی پروژه ساخت مصلای نمازجمعه خلخال از خردادماه سال 89 آغاز شده و تاکنون برای اجرای آن در 6 هزار و 226 متر‌مربع در سه طبقه بیش از یک میلیارد تومان هزینه شده است.

این مسئول ادامه داد:‌ قرار است پیمانکار مجری با انجام تغییراتی در وضعیت فعلی پروژه و انجام کارهایی نسبت به آماده‌سازی طبقه زیر‌زمین مصلا با بکارگیری تاسیسات حرارتی گرما‌تاب به جای راه‌اندازی تاسیسات شوفاژ و سایر امکانات در این پروژه نسبت به آماده‌سازی آن اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابری همچنین از عملیات اجرایی سد بفراجرد خلخال که با هدف تامین آب شرب خلخال در دست اجراست بازدید کرد و اظهار داشت: در وضعیت فعلی کارگاه فعال است اما در چند ماه گذشته کارگاه به دلیل مشکلاتی راکد بوده و در حال حاضر از زمان‌بندی مقداری عقب مانده است که امیدواریم با در نظر گرفتن فصل کاری محدود خلخال ضعف گذشته جبران و پروژه به سرعت تکمیل شود.

وی وضعیت فعلی کارگاه را قابل قبول عنوان کرد و سرعت بخشی تکمیل سد بفراجرد را به لحاظ اهمیت آبرسانی به خلخال خواستار شد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول