اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز ملی مقاومت دزفول

خادمان عرصه پزشکی دزفول تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی به مناسبت روز چهارم خرداد روز ملی مقاومت دزفول از خادمان عرصه پزشکی این شهرستان تجلیل شد.

خادمان عرصه پزشکی دزفول تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، صبح امروز امام جمعه این شهرستان در این مراسم اظهار داشت: طبیب نجات دهنده اجتماع است و از دست توانمند همین طبیبان است که جامعه نجات یافته و به سوی رشد و کمال پیش می‌رود.

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی افزود: پزشک در جامعه جان مردم را نجات می‌دهد و باید تلاش کنیم تا در عرصه تقدیر از پزشکان تلاش بیشتری شود.

وی خاطر نشان کرد: پزشک جایگاهی بسیار رفیع در اجتماع دارد و باید تلاش کنیم تا تجلیل از این افراد در خورشان جایگاه اجتماعی آنها باشد.

مقارن نیمه شب گذشته همایش تجلیل و پاسداشت خادمان و خدمتگزاران در عرصه پزشکی، به مناسبت فرا رسیدن چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول در این شهر برگزار گردید.

وی ادامه داد: پزشکان بهمن سهرابی و ملک آسا از بزرگ‌ترین و کارآمدترین پزشکان در عرصه طبابت و مجاهدت در دوران دفاع مقدس بودند که در این شهر ماندند و به مردم جنگ زده و مظلوم کمک کردند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول همچنین نیز در این همایش گفت: این پزشکان کسانی هستند که به هر شکل ممکن توانستند آبادانی، شکوفایی و رشد را به این شهر ارمغان آورند و باید مورد تقدیر قرار گیرند.

عبدالرضا احسانی نیا اظهار داشت: هرکس به مردم کمک کند در حقیقت به استفاده‌کنندگان از نعمات خدایی کمک نموده و آنها را یاری داده که همانا انسان‌های مظلوم است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول