اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

تعهد در برابر قانون انسان را به صلح هدایت‌ می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تعهد در برابر قانون و عمل به آن انسان را به سعادت و صلح و صفا هدایت می‎کند.

تعهد در برابر قانون انسان را به صلح هدایت‌ می‌کند

به گزارش فارس خبرگزاری فارس از گرگان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در یازدهمین سالگشت نمایندگان شهید استان گلستان که با حضور مسئولین و مردم شهیدپرور استان و خانواده‌های معظم شهدا در مصلی گرگان برگزار شد گفت: نمایندگان شهید استان گلستان در مسیر خدمت به مردم به شهادت رسیدند و این عین بندگی و عبادت است

حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی اظهار داشت: فاجعه سقوط هواپیمای یاک 40 و جان باختن نمایندگان شهید استان و خدمتگزاران انقلاب نه تنها مصیبتی بزرگ برای مردم گلستان بلکه برای کل نظام و انقلاب بود.

وی تصریح کرد: اردیبهشت سال 1380 یادآور خاطره غم‎انگیز شهادت نمایندگان مردم استان در حادثه سقوط هواپیمای یاک 40 برای همیشه در دل ملت جاودانه می‎ماند و غم از دست دادنشان هنوز بر دوش مردم سنگینی می‎کند.

اکرمی با اشاره به آیات و روایاتی از ائمه (ع) گفت: یادآوری ایام و حادثه‎های تلخ و شیرین با خود نشانه‎ها، درس‎ها و سازندگی‎ها به همراه دارد و این ایام نباید از ذهن‎ها و قلم‎ها محو شوند.

وی خاطر نشان کرد: تعهد در برابر قانون و عمل به آن انسان را به سعادت و صلح و صفا هدایت می‎کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش به سفرهای استانی مسئولان اشاره کرد و گفت: این سفرهای پربرکت از زمان رئیس جمهوری آیت‎الله خامنه‎ای آغاز شد و همچنان ادامه دارد و موجب دلگرمی و امید مردم به مسئولان و خدمتگزاران نظام می‎شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: با توجه به شعار امسال باید به کار و تلاش بیفزاییم چرا که مردم ما استعدادهای فراوانی دارند که همت و حمایت مسئولین را می‎طلبد.

اکرمی اظهار داشت: در کشور 350 هزار میلیارد تومان نقدینگی سرگردان است که باید در بخش تولید، صنعت، حمل و نقل و خدمات هزینه شود تا دیگر شهرک‎های صنعتی ما با ظرفیت 40 درصد فعالیت نداشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور عزم و اراده جدی وجود دارد و افق، افق روشنی است و باید از سرمایه مادی و امکانات در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی استفاده کنیم.

بیست و هفتم اردیبهشت ماه 1380، دکتر رحمان دادمان وزیر وقت راه و ترابری و معاونانش به همراه هفت تن از نمایندگان استان گلستان حجت‎الاسلام قندهاری و هزارجریبی نمایندگان مردم گرگان و آق‎قلا، سیدمنصور حسینی نماینده مردم مینودشت و کلاله، علی کوهساری نماینده مردم رامیان و آزادشهر، اترک طیار نماینده مردم گنبدکاووس، عظیم گل نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن و بندرگز و محمدصادق صادقی نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی برای همیشه به دیار حق عروج کردند.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول