اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتسال کشور

میلاد تنکابن در کاشان گلباران شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال افزون‌پلاست کاشان در هفته هفتم دور رفت رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور مقابل میهمان خود تیم میلاد تنکابن به پیروزی پرگل رسید.

میلاد تنکابن در کاشان گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، این دیدار که در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی کاشان برگزار شد در پایان با پیروزی 8 بر 2 تیم افزون‌پلاست کاشان به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار که با تساوی خاتمه یافت سهم هر یک از دو تیم دو گل بود اما در نیمه دوم شاگردان سعید محمودی موفق شدند شش بار دروازه حریف را باز کرده و در پایان با کسب این پیروزی پرگل ضمن تداوم شکست‌ناپذیری تیم افزون پلاست در خانه، موقعیت خود را نیز در صدر جدول مستحکم‌تر کنند.

در این دیدار کاپیتان مسعود حداد چهار گل، عمران سرانجام سه گل و علی تسلیمیان یک گل برای افزون پلاست کاشان به ثمر رسانیدند و دو گل تیم میلاد تنکابن نیز توسط سعید احمد عباس و سامان کشفی وارد دروازه تیم کاشانی شد.

قضاوت این دیدار را جواد وحیدی‌فر، حمیدرضا طیب‌ طاهری، علی هاشمی سنجابی و علیرضا سمیعی برعهده داشتند و داود سیاح نیز ناظر فدراسیون در این دیدار بود.

در تیم افزون پلاست کاشان مسعود حداد با 17 گل، عمران سرانجام با 14 گل، سعید کشانی، مرتضی زید آبادی، امیر مولایی و علی تسلیمیان با 3 گل و محمد هاشمی‌خواه و داود حمیدی هر یک با 2 گل، گلزنان برتر این تیم هستند.

کاشانی‌ها در هفته هشتم این رقابت‌ها هفته آینده از تیم قارچ ملارد پذیرایی می‌کنند.

اسامی تیم افزون‌پلاست کاشان در این دیدار شامل محمد هاشمی‌خواه، مسعود حداد، عمران سرانجام، محمدحسین منصوری‌نیک، محمد مرتضی زیدآبادی، سعید کشانی، علی تسلیمیان، میثم ناصری، امیر مولایی، حامد جعفریان، داود حمیدی و ابوالفضل کریمی بود که با سرمربی‌گری سعید محمودی و سرپرستی داود عامری به میدان رفته بودند.

بازیکنان تیم میلاد تنکابن را نیز در این بازی ساسان قاسمی، سعید احمد عباس، علیرضا بلباسی، امیدرضا رستمیان، سامان کشفی، محمدرضا ابوالقاسمی مفرد، سینا پرکاس و علیرضا ابوالقاسمی‌فرد تشکیل می‌دادند که با هدایت ابوطالب مرداخانی و سرپرست سیامک فلاح متحمل شکست سنگینی در برابر تیم کاشانی شدند.

مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور با حضور 24 تیم در دو گروه 12 تیمی شمال و جنوب برگزار می‌شود.

در گروه شمال 12 تیم افزون پلاست کاشان، سالکو شاهرود، شهدای جلین گرگان، سایپا اردبیل، باروبن قزوین، شهرداری نکاح، بیمه حدیث قزوین، هیئت همدان، میلاد تنکابن، قارچ ملارد، آپتک کرج و مقاومت البرز حضور دارند، که رقابت‌های خود را به صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنند.

در گروه جنوب این رقابت‌ها  نیز 12 تیم همیاری اراک، کیان اصفهان، جام جم یزد، نماینده چهارمحال بختیاری، پولاد گسترش بروجرد، بنیاد هرمزگان، جهان‌اسپرت سیرجان، سجاد زابل، دایتی شیراز، برق شیراز و گیتی پسند اصفهان حضور دارند که رقابت‌های خود را به صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنند.

در پایان دور مقدماتی از هر گروه دو تیم به مرحله پلی‌آف مسابقات صعود کرده و برای کسب جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال کشور به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول