اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل:

خیر اردبیلی به تعداد اسرای کربلا مدرسه می‌سازد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت:‌ یکی از خیرین استان اردبیل در پاسداشت اسرای کربلا، به تعداد 84 اسیر کربلا مدرسه احداث می‌کند.

خیر اردبیلی به تعداد اسرای کربلا مدرسه می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد قرآن‌نویس در همایش خیرین مدرسه‌ساز شهرستان نمین اظهار داشت: بعد از حرکت ماندگار و خیرخواهانه مرحوم علیپور در ساخت 72 مدرسه به یاد 72 شهید کربلا این خیر نیز تعهد ساخت 84 باب مدرسه را به تبرک 84 اسیر کربلا کرده است.

وی با بیان اینکه تاکنون در این استان یک هزار و 500 میلیارد ریال از سوی خیرین تعهد مدرسه‌سازی شده است، تصریح کرد:‌ در این راستا 323 مدرسه با یک هزار و 360 کلاس توسط خیرین احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

قرآن‌نویس، تعهد مدرسه‌سازی در سطح کشور را بالغ بر 40 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: در این اقدام خداپسندانه مردان و زنان دوشادوش هم در امر نیک مدرسه‌سازی مشارکت داشته و توانسته‌اند فضیلت و ارزش‌مداری خود را به رخ بکشند.

به گزارش فارس، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل به تعهد مدرسه‌سازی 12 میلیارد ریالی خیرین نمین اشاره کرد و بیان داشت: یک حرکت خوبی در سطح استان در این حوزه انجام شده که امیدواریم با فهم مشترک و حرکت تأثیرگذار این کاروان به ادامه مسیر خود با افتخار تمام استمرار بخشد.

در این مراسم مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل نیز گفت: هر 20 روز یک نفر به تعداد خیرین مدرسه‌ساز استان افزوده می‌شود.

یاور وحدتی‌پور وجود خیرین را یک برکت و نعمت الهی دانست و افزود: در قیاس کشوری استان اردبیل در بحث مدرسه‌سازی حرف اول را می‌زند و این افتخار بزرگی برای استان اردبیل است.

وی در ادامه تصریح کرد: 3 هزار میلیارد تومان از طرف دولت برای مدرسه‌سازی در سه سال گذشته اختصاص یافته و بر همین اساس سعی کردیم تمام مدارس کم دوام و بی‌دوام نمین را مقاوم‌سازی کنیم.

وحدتی‌پور خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه‌ساز نمین هر مبلغی را برای مدرسه‌سازی تعهد کنند اداره کل نوسازی استان پنج برابر آن مبلغ را به امر مدرسه‌سازی کمک کرده و به توسعه این بخش حامی است.

در این مراسم فرماندار نمین نیز در سخنانی از راه‌اندازی واحد بین‌المللی دانشگاه پیام نور نمین با 40 رشته خبر داد و اضافه کرد: شهرستان نمین از شهرهای فرهنگی استان است که در سال‌های اخیر هم در ساخت مدرسه و هم توسعه فضاهای دانشگاهی روند رو به رشدی داشته است.

سید تقی دریتیم بیان کرد: کسب مقام اول استانی جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در سال گذشته یک جایگاه ارزشمند است که امیدواریم بیش از پیش خیرین مدرسه‌ساز برای رفع مشکلات فضاهای آموزشی، تجهیز آموزشگاه‌ها و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و استقرار سیستم 6،3،3 اقدام کنند.

در پایان این مراسم از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان نمین با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/ر10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول