اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی رشته عکاسی دانشگاه تهران

جشنواره اردیبهشت از رویدادهای هنری مستقل کشور است

خبرگزاری فارس: مدرس و عضو هیئت علمی رشته عکاسی دانشگاه تهران گفت: تداوم در برگزاری جشنواره اردیبهشت، این جشنواره را به یکی از رویدادهای مطرح هنری کشور تبدیل کرده که عکاسان برای شرکت در آن برنامه‌‌ریزی می‌کنند.

جشنواره اردیبهشت از رویدادهای هنری مستقل کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد ستاری پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری جشنواره اردیبهشت با بیان اینکه در کشور جشنواره‌های عکس متعددی طی سال برگزار می‌شود، اظهار داشت: باید توجه داشت که "تداوم برگزاری، سیاست‌گذاری‌، بهره‌گیری از داوران زبده، موضوع و کیفیت برگزاری جشنواره‌های عکس" از جمله شاخص‌های تعیین کننده در مطرح شدن و ارتقای جایگاه‌های این رویدادهای هنری است.

وی با بیان اینکه جشنواره عکس اردیبهشت هرمزگان طی سال‌های اخیر خیز مناسبی برداشته، افزود: می‌توان گفت که این جشنواره در تبیین اهداف و کیفیت و نحوه برگزاری روال و تداوم خوبی دارد.

به گفته این مدرس دانشگاه تهران، جشنواره اردیبهشت در سطح ملی به یکی از رویدادهایی تبدیل شده که عکاسان و دانشجویان عکاسی برای شرکت در این جشنواره از سراسر کشور برنامه‌‌ریزی می‌کنند.

ستاری با بیان اینکه تداوم برگزاری جشنواره اردیبهشت هرمزگان مهم‌ترین شاخصه این جشنواره است، افزود: جشنواره‌های متعددی در سال‌های گذشته در یک و یا دو دور برگزار شده که در نهایت در دوره‌های بعدی تداوم نیافته است، اما باید گفت که مسئولان برگزاری جشنواره اردیبهشت در شاخص تداوم برگزاری بسیار موفق عمل کرده‌اند.

عضو هیئت علمی رشته عکاسی دانشگاه تهران افزود: از آنجایی که این جشنواره بر محوریت "مستند اجتماعی" استوار است و می‌چرخد، باید گفت که این شاخصه نیز از ویژگی‌های دیگر جشنواره اردیبهشت است که در صورت تداوم برگزاری در دوره‌های آتی می‌توان آینده‌ای روشن برای این جشنواره متصور بود.

ستاری با بیان اینکه این جشنواره به یکی از جشنواره‌هایی تبدیل شده که عکاسان با طیب‌خاطر در آن شرکت می‌کنند، اذعان داشت: هم‌چنین چاپ مداوم کتاب عکس جشنواره اردیبهشت نیز یکی دیگر از شاخص‌های آن است.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول