اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شاگردان آن مرجع تقلید

سومین سالروز رحلت آیت‌الله بهجت در قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: در سومین سالروز رحلت آیت‌الله بهجت، مراسمی به همین مناسبت در قم برگزار شد.

سومین سالروز رحلت آیت‌الله بهجت در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در سومین سالروز رحلت آیت‌الله محمدتقی بهجت، از مراجع عظام تقلید، مراسم بزرگداشتی در مسجد فاطمیه قم برگزار شد.

در این مراسم که به همت جمعی از شاگردان درس خارج این مرجع تقلید برگزار شده بود، جمعی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و اقشار مختلف مردم حضور داشتند و یاد و خاطره آن عارف دل‌سوخته را گرامی داشتند.

در ابتدای این مراسم، حدیث کساء که مورد تاکید آیت‌الله بهجت قرار داشت قرائت و ثواب آن به روح مرجع تقلید بزرگ شیعیان اهدا شد ضمن اینکه مداحی و نوحه‌خوانی نیز توسط یکی از مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم بزرگداشت بود.

در ادامه نیز حجت‌الاسلام سید محمدمهدی میرباقری به سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: تنها پیامبر اسلام (ص)، حضرت زهرا (س) و دوازده امام (ع) به صورت مستقل مسیر قرب الهی را طی کرده‌اند و در واقع آن بزرگواران صراط مستقیم هستند.

وی آیت‌الله بهجت را از جمله افرادی دانست که در وادی ولایت امیرالمؤمنین (ع) گام نهاده‌اند و اظهار کرد: از جمله امتیازات وی، جامعیت شخصیت علمی و فقهی بود و اکنون شاگردان او باید در زمینه نشر این وجهه علمی اقدام کنند.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول