اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی مشهد

143 شرکت‌ کننده در المپیاد فرش ایران حضور دارند

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی المپیاد فرش ایران گفت: 143 نفر در المپیاد فرش ایران در مشهد شرکت کردند.

143 شرکت‌ کننده در المپیاد فرش ایران حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا لطفی‌افشار در جمع خبرنگاران در حاشیه برگزاری المپیاد فرش دست‌باف ایران در مشهد اظهار داشت: این المپیاد در دو شاخه دانش‌آموزی و دانشجویی در هنرستان دارالفنون به مدت دو روز در حال برگزاری است.

وی افزود: استان‌های خراسان رضوی، جنوبی، شمالی، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، همدان، گلستان، کرمان، کرمانشاه، لرستان، تهران، البرز، یزد، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری و سمنان در این المپیاد شرکت ‌کننده دارند.

لطفی‌افشار با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان خاطرنشان کرد: در مجموع دو شاخه دانشجویی و دانش‌آموزی 143 شرکت‌کننده داریم که 86 نفر دانشجویان و 57 نفر دانش‌آموز هستند.

دبیر اجرایی المپیاد فرش ایران تصریح کرد: درصدد بودیم برگزیدگان این المپیاد در مقطعی بالاتر بدون شرکت در کنکور پذیرفته شوند که با اتمام رایزنی‌هایی که با وزارت علوم انجام دادیم، موفق نشدیم.

وی ادامه داد: استان خراسان‌رضوی و آذربایجان‌شرقی بیش‌ترین شرکت‌ کننده را در این المپیاد داشته‌اند و طرح‌های زیبایی نیز ارائه داده‌اند.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول