اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی افزون ‌پلاست کاشان:

افزون پلاست بازی سختی مقابل تنکابنی‌ها دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال افزون پلاست کاشان گفت: این تیم در هفته هفتم رقابت‌های فوتسال لیگ دسته دوم کشور بازی سختی را مقابل میلاد تنکابن دارد.

افزون پلاست بازی سختی مقابل تنکابنی‌ها دارد

سعید محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در دور برگشت بازی‌ها لیگ دسته دوم فوتسال کشور هیچ تیمی حتی در خانه نیز نمی‌تواند از قبل خود را مقابل حریف پیروز میدان بداند.

وی با اشاره به اینکه فردا بازی سختی را در خانه مقابل میلاد تنکابن داریم افزود: تنکابن تیمی هماهنگ است که کار را برای ما حتی در خانه سخت می‌کند.

به گفته وی، تیم میلاد تنکابن از بازیکنان خوبی بهره‌مند است و ترکیبی از بازیکنان خوب شمال، بازیکنان گلوگاه و  امیدها بوده و تیمی جوان، دونده و باانگیزه هستند.

سرمربی تیم فوتسال افزون پلاست کاشان یادآور شد: ما نیز برای این دیدار خانگی طرح و نقشه‌هایی را بر اساس موقعیت بازی و بازیکنان حریف داریم تا بتوانیم با کسب پیروزی در این دیدار خانگی و کسب هر سه امتیاز بازی موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کنیم.

محمودی گفت: هفته گذشته نیز در همدان توانستیم فضاها را به روی تیم علی‌صدر همدان ببندیم تا با کسب پیروزی شیرین خارج از خانه صدر جدول را در اختیار بگیریم.

وی بیان داشت: نزدیک بودن توان تیم‌ها و امتیازات آنان به طور قطع، جابجایی تیم‌ها را در جدول رده‌بندی تا پایان دوره مقدماتی به همراه دارد.

به گفته وی، فوتسال کشور خیلی نزدیک به یکدیگر شده و تیم‌ها خیلی خوب تاکتیک‌ها را اجرا کرده که نشانگر آن است که فوتسال را خوب فهمیده و تیم‌ها در یک حد و اندازه هستند.

محمودی تأکید کرد: تیم افزون پلاست کاشان برای ماندن در صدر جدول کار راحتی را نداشته و برای تثبیت موقعیت خود در صدر جدول باید تلاش مضاعفی داشته باشد.

وی همچنین در مورد یارگیری افزون پلاست در نیم‌فصل بیان داشت: برای تقویت تیم در نیم‌فصل با رفع مشکلات، مسلم کاشانی که از توانایی فنی بالایی برخوردار است به جمع بازیکنان تیم اضافه شده است.

سرمربی تیم فوتسال افزون پلاست یکی از مؤلفه‌های پیروزی نماینده کاشان در دور برگشت بازی‌ها را حمایت مسئولان این شهرستان از این تیم دانست و افزود: علاوه بر حمایت مسئولان، حمایت از نماینده کاشان در بین دیگر اقشار جامعه شهرستان کاشان نیز باید فراگیر شود.

بازی تیم‌های فوتسال افزون پلاست کاشان و میلاد تنکابن از هفته هفتم دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور ساعت 16 فردا پنجشنبه 28 اردیبهشت‌ماه در سالن جهان پهلوان تختی کاشان برگزار می‌شود.

تیم افزون پلاست کاشان در حال حاضر با کسب 15 امتیاز در صدر جدول لیگ دسته دوم فوتسال کشور قرار دارد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول