اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل:

660 هزار شماره تلفن همراه در اردبیل واگذار شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل گفت: 660 هزار شماره تلفن همراه از سوی مخابرات استان اردبیل به مشترکان واگذار شده است.

660 هزار شماره تلفن همراه در اردبیل واگذار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور محمد حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات در جمع مدیران و روسای شهرستانی مخابرات استان اردبیل اظهار داشت: 140 هزار شماره سال گذشته به مجموع مشترکان تلفن همراه افزوده شده است.

وی با یادآوری سهولت واگذاری سیم کارت همراه اول خاطرنشان کرد: به مناسبت‌های مختلف همراه اول تخفیف ارائه کرده و شارژ اولیه آن نیز در تمام دفاتر خدمات ارتباطی امکانپذیر است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل همراه اول و پوشش شبکه‌ای آن را مجهز‌ترین سیستم اعلام کرد و گفت: بازسازی شبکه همراه اول با سرعت تمام در حال انجام است به طوری که ضریب نفوذ تلفن همراه در استان اردبیل بیش از 52.4 است.

محمد حسینی از افزوده شدن 46 سایت BTS خبر داد و بیان داشت: امسال نیز تلاش می‌کنیم تا 21 سایت جدید را در استان اردبیل تکمیل و راه‌اندازی کنیم.

این مسئول با اشاره به راه‌اندازی سایت میکرو داخل ساختمان‌های بزرگ نظیر بیمارستان امام خمینی اردبیل یادآور شد: در این زمینه نیز شش سایت با پوشش مناسب را در چنین فضاهای گسترده راه‌اندازی کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل با اعلام اینکه واگذاری 10 هزار شماره تلفن ثابت در استان صورت گرفته است، افزود: ما در حوزه افزایش ارزش افزوده حوزه ارتباطات و مخابرات کار می‌کنیم و در کنار آن سعی داریم خدمات ارائه شده به مشتریان را سرعت داده و به حالت مکانیزه در‌آوریم.

محمد حسینی در ادامه سخنان خود بیان داشت: زیر‌ساخت‌های ارتباطی در مسکن مهر نیز برطرف شده و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

وی تعداد تلفن ثابت استان را 386 هزار شماره اعلام کرد و ادامه داد: ضریب نفوذ در تلفن ثابت نیز 30.7 است به طوری که علیرغم واگذاری به روز و اشباع در این حوزه تقاضا برای تلفن ثابت به حداقل رسیده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل تصریح کرد:‌ در یک هزار و 651 روستای استان تلفن خانگی مهیا شده و 100 درصد روستاهای بالای 20 خانوار و 85 درصد روستاهای زیر 20 خانوار از تلفن ثابت بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد حسینی در پایان سخنان خود توجه به حوزه زیر‌ساخت‌ها و توسعه این بخش را هزینه‌بر و دارای تلاش مضاعف دانست و اظهار داشت: ما 4 هزار و 200 کیلومتر فیبر نوری در استان داریم که با سرعت این امکان را توسعه می‌دهیم.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول