اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

از توان دهیاران در پست‌های اجرایی بالاتر استفاده می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان استفاده از توانایی دهیاران در پست‌های اجرایی بالاتر را اولویت دار خواند.

از توان دهیاران در پست‌های اجرایی بالاتر استفاده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، ایرج حسن‌زاده ظهر امروز در نشست با دهیاران شهرستان قروه با اعلام این خبر اظهار کرد: دهیاران دارای ظرفیت مناسبی برای تعامل بین مردم و مسئولان دارند و به همین دلیل دهیارانی که از توان مناسب اجرایی برخوردار باشند در پست‌های بالاتر استخدام می‌شوند.

وی در ادامه با تاکید بر برنامه‌ریزی، شناخت توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مناطق زیرپوشش از سوی دهیاران افزود: هدف اصلی در کار باید برای رضایت مردم و جلب اعتماد آنان نسبت به نظام باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان مردم را بزرگترین سرمایه هر نظام و پشتوانه محکم و مطمئن در برابر تهدیدها و تهاجم‌ها دانست و گفت: حکومت جدای از مردم حکومتی زوال‌پذیر است که طی سال های اخیر شاهد سرنگونی بسیاری از این نوع حکومت‌ها در منطقه بوده‌ایم.

حسن‌زاده بر لزوم کسب اعتماد عمومی از سوی دهیاران تاکید کرد و افزود: از دادن قول‌های غیرواقعی به مردم پرهیز و قول‌های مساعد را حتما عملی کنید.

* افزایش 13 دهیاری در شهرستان قروه

فرماندار قروه نیز در این نشست با اشاره به فعالیت 47 دهیاری در این شهرستان گفت: به زودی 13 دهیاری جدید به این تعداد افزوده خواهد شد.

نادر فخری با تقدیر از تلاش و عملکرد مطلوب دهیاران این شهرستان در جذب و هزینه‌کرد اعتبارات دهیارها در سال گذشته، افزود: مانده اعتبارات دهیاری‌ها در بخش های مرکزی،چهار دولی و سریش‌آباد 6 میلیارد و 928 میلیون و 600 هزار ریال است که باید تا تیرماه امسال در راستای عمران و آبادی روستاها هزینه شود.

وی با بیان اینکه برگشت‌دادن اعتبارات به منزله تخلف و خیانت به مردم روستاهاست تصریح کرد: ورود به عرصه‌های فرهنگی و ورزشی از جمله مهم‌ترین وظایف دهیاران است تا با ایجاد نشاط و شادابی، زمینه لازم را برای شکوفایی و رشد استعدادهای روستاییان فراهم کنند.

فخری تصریح کرد: با ارزیابی عملکرد دهیاران در سال‌جاری از دهیاران موفق تجلیل و دهیاران ناکارآمد جایگزین می‌شوند.

فرماندار قروه سال 91 را سالی پرکار دانست و افزود: یکی از سیاست‌های اصلی در سال‌جاری به منظور توسعه اشتغال، توسعه بخش کشاورزی است که تاکنون 115 میلیارد ریال طرح تسهیلاتی تصویب و به زودی به بانک‌های عامل معرفی خواهد شد.

وی در پایان بر لزوم همکاری بیشتر دهیاران برای توسعه بخش کشاورزی، با اطلاع رسانی مطلوب به روستاییان تاکید کرد.

انتهای پیام/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول