اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز ارتباطات

200 پروژه مخابراتی در اردبیل به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی 200 پروژه مخابراتی با سرمایه‌گذاری 64 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

200 پروژه مخابراتی در اردبیل به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح همزمان این پروژه‌ها در اردبیل اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل توسعه زیر‌ساخت‌ها، راه‌اندازی سایت BTS، کابل‌کشی فیبر نوری، راه‌اندازی دفتر ICT، واگذاری اینترنت پرسرعت، ارتباط‌ دهی به ده‌ها روستا و نصب و راه‌اندازی شبکه دیتا است.

یاور محمد حسینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرکت مخابرات استان 13 هزار مشترک اینترنت پر‌سرعت دارد که بیشتر واگذاری‌ها در یک سال گذشته انجام شده است.

وی با بیان اینکه ما در 320 روستا اینترنت پر‌سرعت در دفتر مخابراتی راه‌اندازی کردیم، یادآور شد: به دلیل آنکه در مناطق روستایی کششی برای استفاده از اینترنت پر‌سرعت وجود ندارد واگذاری خانگی آن در مناطق روستایی آغاز نشده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل در ادامه سخنان خود به افزایش پهنای باند ورودی استان از 150 مگابایت به 800 مگابایت اشاره کرد و گفت: ما در یک سال اخیر پنج برابر پهنای باند استان را افزایش دادیم.

محمد حسینی از راه‌اندازی شماره تلفن 2020 برای ارائه سرویس سهل به مشترکان اینترنت پرسرعت خبر داد و بیان داشت: این شماره تلفن در اختیار مشترکان اینترنت پر سرعت است تا به عنوان یک مجموعه سرویس‌دهنده و پشتیبانی کننده راهنمایی‌های لازم را به مشترکان انجام دهد.

این مسئول ادامه داد: اهالی استان هم از طریق تلفن همراه و هم ثابت بدون هزینه ‌می‌توانند با این شماره تماس گرفته و مشکلات و نواقص را برطرف و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت:‌ این مرکز به صورت شبانه‌روزی فعال است و از این به بعد دیگر مشترکان تلفن همراه و درخواست‌کنندگان این سرویس به سرعت قادر به دریافت خدمات بوده و مرتبه رضایت و وفاداری مشتری به مرتبه حامی‌سازی می‌رسد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول