اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

کردستان جزو استان‌های امن است/ پایین‌ترین میزان وقوع جرایم در کردستان

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: کردستان به لحاظ امن بودن و کم بودن میزان جرائم جزو استان‌های برتر کشور است.

کردستان جزو استان‌های امن است/ پایین‌ترین میزان وقوع جرایم در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی ظهر امروز در دهمین گردهمایی سراسری روسا و معاونان جهاد دانشگاهی کشور محوریت اشتغال در سنندج اظهار کرد: استان کردستان برخلاف دیدگاه برخی از مردم در سایر نقاط کشور از امنیت قابل توجهی برخوردار است.

به گفته وی، هشت سال جنگ‌ تحمیلی و مبارزات داخلی به خاطر وجود گروهک‌های ضد انقلاب در اوایل انقلاب و پیش از آن به دلیل بی‌توجهی سران ظلم قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، استان کردستان را به لحاظ برخورداری از زیرساخت‌ها محروم کرده است.

به گفته استاندار کردستان، اگر چه تلاش‌های زیادی در زمینه توسعه و آبادانی استان انجام شده است اما رفع مشکلات زیرساختی باز نیازمند توجه ویژه است و نظام و دولت به جد در این راستا تلاش می‌کنند.

شهبازی افزود: در سایه برکات سفر تاریخی رهبر به استان شاهد تحولی چشمگیر در زمینه توسعه و آبادانی همه جانبه استان هستیم.

وی اشتغال و سرمایه‌گذاری را اصلی‌ترین مشکلات و نیازهای استان کردستان خواند و افزود: رهبر معظم انقلاب در سفر تاریخی 88 این دو موضوع را به مسئولان گوشزد کردند.

به گفته استاندار کردستان، روند رشد سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی در استان بعد از این سفر شتاب بیشتری به خود گرفته به گونه‌ای که در طول چند سال اخیر کارهای بزرگی در این دو حوزه در سطح استان انجام شده است.

* حمایت از تولیدات ملی راه مقابله با تحریم‌های اقتصادی است

شهبازی به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری برای تعیین این شعار به عنوان مسیر حرکتی امسال اهداف بزرگی را مدنظر داشتند که تحقق آن موجب اقتدار همه جانبه کشور می‌شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری با دید وسیع و روشنگرانه خود و نامگذاری امسال با این عنوان مسیر حرکت ملت برای مقابله با جنگ اقتصادی که از سوی دشمنان بر کشور تحمیل شده به بهترین شکل ممکن تعیین کردند.

استاندار کردستان نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی را بهترین راه مقابله با تحریم‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: باید با تلاش همه‌جانبه در راستای افزایش و ارتقا سطح تولیدات ملی و حمایت از سرمایه ایرانی، شعار امسال را به شعور تبدیل کنیم.

شهبازی اضافه کرد: جذب سرمایه‌گذاری و تلاش در راستای رفع بیکاری به عنوان دو اولویت مهم امسال مسئولان است و امیدواریم با مشارکت و هماهنگی همه دستگاه‌ها و خود مردم بتوانیم در این مسیر به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه کنیم.

وی از شرکت‌کنندگان در این گردهمایی به عنوان سفیران استان در سراسر کشور نام برد و اظهار امیدواری کرد که توانمندی‌ها و استعدادهای خوب این استان فرهنگی را به سایر نقاط کشور انتقال دهند.

استاندار کردستان در پایان برگزاری این دوره در کردستان را فرصت مغتنمی برای استان دانست و گفت: ارائه راهکارها در پیشبرد اهداف استان در حوزه اشتغال تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول