اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن:

فدراسیون قول شفاهی باشگاه را نپذیرفته است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن گفت: فدراسیون قول شفاهی باشگاه ذوب‌آهن برای پرداخت مطالبات را نپذیرفته و خواستار تعیین تکلیف قطعی شده است.

فدراسیون قول شفاهی باشگاه را نپذیرفته است

ساسان جلیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: باشگاه ذوب‌آهن هنوز جوابی به درخواست فدراسیون مبنی بر پرداخت مطالبات نداده و کماکان تیم ذوب‌آهن را معلق نگه داشته است.

وی ادامه داد: باشگاه ذوب‌آهن در جواب فدراسیون اعلام کرده که در صورت تأمین نقدینگی، مطالبات را پرداخت می‌کند اما فدراسیون از این پاسخ قانع نشده و شنبه هفته آینده را آخرین مهلت پرداخت اعلام کرده است.

سرمربی تیم تنیس روی میز ذوب‌آهن افزود: فدراسیون خواستار تعیین تکلیف پرداخت طلبش شده و حتی اگر قرار است باشگاه ذوب‌آهن این رقم را به صورت غیر نقدی پرداخت کند، باید زمان مشخصی را در این‌باره اعلام کنند.

وی با اشاره به وضعیت بلاتکلیفی این تیم بیان داشت: در صورتی که طلب فدراسیون پرداخت نشود، به احتمال فراوان تیم ذوب‌آهن نمی‌تواند در ادامه مسابقات به میدان برود و از لیگ کنار گذاشته می‌شود.

جلیل‌زاده با اشاره به دیدارهای انجام نشده این تیم بیان داشت: به دلیل معلق شدن تیم نتوانستیم با تیم‌های دانشگاه آزاد و نفت سپاهان دیدار کنیم و پس از مشخص شدن وضعیت تیم، در صورتی که اجازه حضور در لیگ را به دست بیاوریم، این دیدارها را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول