اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور

صبای قم در خانه مغلوب پاسارگاد اصفهان شد

خبرگزاری فارس: تیم بدمینتون صبای قم در دیدار رفت رده‌بندی لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور در خانه خود مغلوب پاسارگاد اصفهان شد.

صبای قم در خانه مغلوب پاسارگاد اصفهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از رقابت 12 تیم مدعی در دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون‌ باشگاه‌های کشور و مشخص شدن چهره چهار تیم برتر این مسابقات، چهار تیم مدعی برای کسب دو سهمیه صعود به لیگ برتر تلاش کردند که این قرعه به نام رقبای شیرازی و قزوینی درآمد و نمایندگان قم و اصفهان تنها برای کسب مقام سوم و به یاد گذاشتن خاطره‌ای خوش از لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور به دیدار رده‌بندی رفتند.

در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون‌ مردان باشگاه‌های کشور چهار تیم صبای قم، هما پلاست شیراز، لوله پاسارگاد اصفهان و شهید رجایی قزوین حضور داشتند که از جمع آنها در نهایت دو تیم قزوینی و شیرازی راهی لیگ برتر بدمینتون‌ کشور در سال 91 شد.

بدمینتون‌بازان صبای قم که با کسب عنوان نایب قهرمانی بازی‌های مرحله گروهی، به جمع چهار تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور صعود کرده‌ بودند، برای آزماش بخت صعود خود به لیگ برتر این رشته ورزشی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی حریف تیم هما پلاست شیراز بودند اما در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مغلوب شدند تا گام به دیدار رده‌بندی بگذارند.

در مسابقه رفت که به میزبانی تیم بدمینتون‌ مردان هما پلاست شیراز برگزار شد، بدمینتون‌بازان صبای قم نتوانستند نمایش قابل قبول دیدارهای مرحله مقدماتی را ارائه کنند و در نهایت به شکست سنگین چهار بر یک راضی شدند.

پیکارهای دور رفت از مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور در حالی با شکست صبای قم در میهمانی رقیب شیرازی همراه بود که در دیدار برگشت این مرحله نیز تیم هما پلاست شیراز در قم به برتری سه بر دو دست یافت و بدین ترتیب با توجه به شکست پاسارگاد اصفهان برابر شهید رجایی قزوین در دیگر دیدار نیمه نهایی، قزوینی‌ها و شیرازی‌ها به دیدار نهایی رفته و به لیگ برتر صعود کردند و نمایندگان قم و اصفهان راهی مسابقه رده‌بندی شدند.

دیدارهای مرحله نهایی در حالی برگزار شد که مطابق برنامه‌ریزی فدراسیون بدمینتون کشورمان، در سالن بدمینتون‌ فرهمند موحد قم تیم صبا در دیدار رفت میزبان تیم پاسارگاد اصفهان بود و در پایان با حساب سه بر دو مغلوب میهمان خود شد، ضمن اینکه در دیدار رفت نهایی لیگ دسته اول بدمینتون‌ باشگاه‌های کشور تیم بدمینتون‌ شهید رجایی قزوین با همین نتیجه از سد تیم هما پلاست شیراز گذشت.

امسال پیکارهای لیگ دسته اول بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور با حضور 12 تیم در دو گروه شش تیمی برگزار شد و مدعیان حاضر در لیگ به شکل دوره‌ای رقابت کردند و بازی‌های دور برگشت فینال و رده‌بندی نیز روز جمعه بیست و نهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول