اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل سه اخطاره بودن

صادقی و بیات از مسابقه صبا با سپاسی محروم شدند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیداری از هفته سی و چهارم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بدون در اختیار داشتن دو مهره‌ کلیدی برابر فجر شهید سپاسی شیراز صف‌آرایی می‌کند.

صادقی و بیات از مسابقه صبا با سپاسی محروم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تیم فوتبال صبای قم برای مصاف عصر جمعه با فجر شهید سپاسی شیراز در هفته سی و چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی به شیراز سفر می‌کند که این تیم در غیاب دو بازیکن محروم در آخرین بازی خارج از خانه این فصل خود با تیم فجر شهید سپاسی شیراز بازی خواهد کرد.

با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز از هفته هفدهم و پایانی نیم فصل دوم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 19:20 دقیقه عصر روز جمعه بیست و دوم اردیبهشت ماه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود، شاگردان عبدالله ویسی امروز آخرین تمرین خود را برگزار می‌کنند و بعد از ظهر راهی شیراز می‌شوند تا برابر تیم محمود یاوری قرار بگیرند.

در این تیم اکبر صادقی بازیکن سابق تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول جام آزادگان که یکی از ارکان موفقیت صبای قم در یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و یکی از هافبک‌های کلیدی این تیم در دیدارهای قبل مسابقات لیگ برتر محسوب می‌شود در کنار سایر بازیکنان حضور ندارد که دلیل غیبت این بازیکن سه اخطاره بودن است.

صادقی در حالی دیدار حساس صبای قم برابر فجر شهید سپاسی شیراز در هفته سی و چهارم مسابقات لیگ برتر را از دست داد که در هفته سی و سوم در دیداری خانگی با تیم فوتبال مس کرمان 90 دقیقه در ترکیب اصلی بازی کرد ولی در این بازی با دریافت کارت زرد از شاهین حاج بابایی، سه اخطاره شد و بدین ترتیب نمی‌تواند صبای قم را در دیدار هفته پایانی با فجر شهید سپاسی شیراز همراهی کند.

دیگر بازیکن محروم تیم فوتبال صبای قم برای دیدار هفته سی و چهارم لیگ برتر مقابل شاگردان محمود یاوری در تیم دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر یعنی فجر، محسن بیات هافبک سرعتی تیم فوتبال صبای قم است که این بازیکن نیز در بازی قبل با مس کرمان سه اخطاره شد و نمی‌تواند مقابل فجر شهید سپاسی شیراز بازی کند.

بیات بعد از اینکه مقابل مس کرمان از ابتدا در ترکیب اصلی بازی کرد، در حالی سه اخطاره شد که در این دیدار بر روی پاس غلامرضا عنایتی بهترین گلزن تیمش موفق به گشودن دروازه تیم مس کرمان شد تا صبا به یک امتیاز آخرین بازی خانگی خود در لیگ یازدهم دست یابد.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز از هفته پایانی لیگ یازدهم از ساعت 19 و 20 دقیقه عصر جمعه بیست و دوم اردیبهشت ماه به میزبانی شیرازی‌ها در ورزشگاه حافظیه این شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول