اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 50 امتیاز

صبای قم آسیایی شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم با کسب تساوی ارزشمند بدون گل برابر فجر شهید سپاسی شیراز صعود به لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا را جشن گرفت.

صبای قم آسیایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم هفته پایانی از یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس جمعه شب در اوج حساسیت و هیجان در شهرهای مختلف کشورمان به انجام رسید و در نهایت عنوان قهرمانی به سپاهان رسید و صبای قم چهارمین سهمیه کشورمان در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را به دست آورد.

این آخرین دیداری بود که عبدالله ویسی سرمربی جوان و موفق صبا بر روی نیمکت این تیم می‌نشست، اما صبای قم با تدابیر این مربی با انگیزه و با دانش توانست در دیداری که لحظه به لحظه آن حساس و نفس‌گیر دنبال می‌شد از میهمانی رقیب شیرازی خود یک امتیاز بگیرد.

البته نتیجه دیدار همزمان بین استقلال تهران و نفت تهران در ورزشگاه آزادی تهران نیز به سود صبای قم رقم خورد و در واقع با گل‌هایی که استقلال تهران در همان دقایق آغازین بازی خود به نفت تهران زد، خیال عبدالله ویسی و شاگردانش را برای انجام بازی آرام و مطمئن مقابل فجر شهید سپاسی شیراز راحت کرد.

صبای قم در دیدار حساس خارج از خانه هفته سی و چهارم و پایانی یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با وجود اینکه بازیکنانش استرس و فشار زیادی را تحمل می‌کردند، بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت.

صبایی‌ها در این دیدار هفت کرنر زدند و بارها از نقاط مختلف محوطه جریمه تیم فجر شهید سپاسی شیراز صاحب ضربه آزاد شدند و در درصد مالکیت توپ نیز نسبت به حریف برتری محسوسی داشتند که این‌ها نشان از بازی مطلوب صبا در آخرین بازی خود در لیگ یازدهم دارد.

با تساوی ارزشمند بدون گل در آخرین میهمانی لیگ یازدهم برابر فجر شهید سپاسی شیراز، صبای قم جمع امتیازات خود را به عدد 50 رساند و بدین ترتیب بعد از تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران به مقام چهارم مسابقات یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نائل شد.

در رده‌بندی نهایی یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با کسب 67 امتیاز برای سومین فصل متوالی و برای چهارمین بار در طول ادوار لیگ یازدهم در جایگاه نخست ایستاد و قهرمانی این فصل را جشن گرفت.

تراکتورسازی تبریز هم که در خانه موفق به شکست تیم فوتبال ملوان بندرانزلی شد با کسب 66 امتیاز و تفاضل گل بهتر در مکان دوم جدول رده بندی ایستاد و برای نخستین بار در تاریخ لیگ برتر نایب قهرمان شد، ضمن اینکه استقلال تهران با کسب همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار گرفت و صبای قم با کسب 50 امتیاز چهارم شد و هر چهار تیم به عنوان نماینده کشورمان راهی لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا شدند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول