اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

توسعه خوابگاه‌های دانشجویی چشم انتظار خیران نیکوکار است

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد گفت: توسعه فضاهای خوابگاهی دانشجویی در این استان نیازمند حمایت ویژه خیران این استان است.

توسعه خوابگاه‌های دانشجویی چشم انتظار خیران نیکوکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهدی رادفر بعدازظهر امروز در جمع دانشجویان این دانشگاه، اظهار داشت: در حال حاضر افزون بر 2 هزار و 500 دانشجو در خوابگاه‌‍‌های این استان سکونت دارند که از این تعداد یک هزار و 400 دانشجو دختر و یک هزار و 100 دانشجو نیز پسر هستند.

وی تعداد خوابگاه‌های دانشجویی این استان را هشت باب اعلام و افزود: همچنین یک خوابگاه نیز در این دانشگاه به صورت خودگردان مدیریت می‌شود که در حال حاضر به 60 دانشجوی این دانشگاه خدمات رفاهی لازم را ارائه می‌دهد.

رادفر بر ضرورت ارتقای سطح کیفی خوابگاه‌های این دانشگاه تأکید و گفت: به‌منظور خدمات‌رسانی بهینه به دانشجویان این دانشگاه تلاش بسیاری در راستای ارتقای سطح بهداشتی، امنیتی و اخلاقی خوابگاه‌های این استان صورت پذیرفته است.

معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد سرانه برخورداری دانشجویان از خوابگاه را در این دانشگاه مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در مراسم گردهمایی معاونان دانشجویی کشور مورخ 20 اردیبهشت در تهران مقرر شد تا با توزیع فرم‌های ویژه توسط صندوق رفاه دانشجویان کشور اطلاعات لازم جمع‌آوری و رده‌بندی لازم صورت بگیرد تا بر اساس این اعلام نظر دانشگاه‌های کشور رتبه‌بندی شود.

وی در ادامه خواستار حمایت خیران نیکوکار از روند احداث خوابگاه در این دانشگاه شد و گفت: بر اساس سیاست‌های جدید وزارت علوم در راستای سیاست‌های دولت، احداث و ساخت خوابگاه از سوی وزارت علوم منسوخ شده است، مگر در شرایط خاص و استثنا این برنامه صورت گیرد.

رادفر با بیان اینکه در حال حاضر حمایت‌های خیران در این استان بیشتر معطوف به احداث فضاهای ورزشی و مدرسه است، گفت: در صورت حمایت گسترده خیران از روند احداث خوابگاه و ایجاد فضاهای ورزشی و فرهنگی شاهد ارتقای سطح خدمات‌رسانی مطلوب در این راستا به دانشجویان این دانشگاه خواهیم بود.

معاون دانشجویی دانشگاه شهرکرد با اشاره به تدوین برنامه‌های مختلف به‌مناسبت گرامیداشت هفته خوابگاه‌ها در این استان، گفت: انتخاب دانشجویان نمونه در سطح خوابگاه، برگزاری جشنواره همگانی ورزشی در سطح خوابگاه‌ها، برگزاری مسابقه آشپزی و تهیه غذاهای محلی از جمله این برنامه‌ها به‌شمار می‎رود.

هر ساله از تاریخ 22 اردیبهشت ماه جاری لغایت 28 اردیبهشت ماه هفته بزرگداشت خوابگاه دانشجویی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول