اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری خبر داد

دعوت از 2 ووشوکار چهارمحالی به اردوی تیم ملی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری گفت: دو ووشوکار این استان پس از پشت سر گذاشتن اردوهای متعدد به اردوی نهایی تیم ملی دعوت شدند.

دعوت از 2 ووشوکار چهارمحالی به اردوی تیم ملی

تیمور بنی‌طالبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: اردوی تیم ملی که از 24 اردیبهشت‌ماه شروع شده بود دیروز به پایان رسید و حسام تشنیزی و صادق حیدری ووشوکاران این استان با غلبه بر حریفان خود به اردوی نهایی تیم ملی راه یافتند.

وی ادامه داد: حسام تشنیزی در بخش تالو و صادق حیدری در بخش ساندا برای عضویت در تیم ملی مبارزه کرده و سرانجام انتخاب شدند.

بنی‌طالبی به وضعیت تیم ووشوی این استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سطح ورزش ووشو این استان خوب و مساعد است و ما شاهد پیشرفت روزافزون جوانان و نوجوانان این رشته ورزشی هستیم.

دبیر هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال گذشته هیئت ووشو این استان در کشور 12 پله صعود داشته است، ادامه داد: این در حالی است که ما با مشکلات مالی بسیاری در این هیئت روبه‌رو هستیم و نبود امکانات مالی محدودیت‌های بسیاری را در این حوزه برای ما ایجاد کرده است.

بنی‌طالبی، نبود خانه ووشو در این استان را از مهم‌ترین مشکلات این بخش عنوان کرد و گفت: اگر امکانات مالی خوبی به این بخش اختصاص داده شود، استعدادها و ظرفیت‌های رشته ووشو بیشتر و بهتر شکوفا می‌شود.

وی تصریح کرد: با این وجود در حال حاضر تیم ووشوی استان جزء سه تیم برتر کشور است که برای ارتقای سطح این رشته باید امکانات بیشتری به این بخش اختصاص داده شود.

بنی‌طالبی افزود: در خردادماه سال جاری اردوی انتخابی برای ووشوکاران استان گذاشته شد تا نفرات برتر برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول