اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر:

روزانه بیش از 150 تن آرد در شهرستان نیر تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار نیر گفت: روزانه بیش از 150 تن آرد مرغوب در کارخانه آردسازی این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

روزانه بیش از 150 تن آرد در شهرستان نیر تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حمید عباداللهی عصر امروز در جریان بازدید از کارخانه آردسازی نیر اظهار داشت: این کارخانه یکی از مجموعه‌های اقتصادی و تولیدی فعال در منطقه است که با تمام ظرفیت و اشتغالزایی مشغول به کار است.

وی با یادآوری این‌که این کارخانه تنها با مشکل تأمین مواد اولیه یا گندم ذخیره شده مواجه است، تصریح کرد: ‌با احداث سیلوی ذخیره گندم انتظار می‌رود این مشکل برطرف شود.

عباداللهی از تخصیص 1.5 میلیارد تومان اعتبار برای احداث سیلوی ذخیره گندم این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: ظرفیت ذخیره‌سازی این سیلو 20 هزار تن است که به همت بخش خصوصی در حال اقدام و احداث است.

این مسئول از اشتغالزایی 30 نفر در این کارخانه خبر داد و اضافه کرد: انتظار می‌رود با بهره‌برداری فازهای بعدی این ظرفیت اشتغال به بیش از 150 نفر برسد.

وی در ادامه بیان کرد: با این ذخیره‌سازی و خرید دستگاه‌های جدید امیدواریم در نیمه‌دوم سال ظرفیت تولید آرد به صورت روزانه به 250 تن برسد.

به گزارش فارس، فرماندار نیر از اصلاح شیوه مصرف نان در شهرستان خبر داد و گفت: از زمان اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها رشد 30 الی 40 درصدی را در ذخیره‌سازی گندم و مصرف کم آرد شاهد هستیم که انتظار می‌رود با اجرای مراحل بعدی هدفمند کردن یارانه‌ها این صرفه‌جویی‌ها شکل بهتری به خود بگیرد.

عباداللهی افزود: فرمانداری نیر امسال سرعت، دقت و توجه به کیفیت اجرای پروژه‌ها را در اولویت قرار داده و در عمران و آبادانی تلاش می‌کند.

همچنین در جلسه کمیته جذب شهرستان نیر فرماندار این شهرستان بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و توجه به مناطق محروم و همچنین تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور تاکید کرد.

وی تصریح کرد:‌ تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و توجه به مناطق محروم از اولویت کاری فرمانداری نیر است که در سال‌جاری به آن تاکید شده است.

عباداللهی خواستار جلوگیری از هرگونه هدر رفت احتمالی در بیت‌المال و نظارت ویژه در استفاده از مصالح مرغوب در پروژه‌ها شد.

در این جلسه یکی از کارشناسان برنامه‌ریزی استانداری اردبیل از اختصاص 80 درصدی اعتبارات پیش‌بینی شده سال گذشته به شهرستان نیر خبر داد.

علی نوبهار اضافه کرد: سرجمع اعتبارات شهرستان نیر از منابع استانی، دو درصد نفت و گاز، مازاد ردیف‌ها اعتبارات ملی و ماده 10 بیش از 78 میلیارد ریال پیش‌بینی شده که 62 میلیارد ریال آن اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول