اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اداره غله منطقه 7 کشور خبر داد

توزیع 20 هزار تن آرد ماهانه در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اداره غله و خدمات بازرگانی منطقه 7 کشور از توزیع ماهانه 20 هزار تن آرد در گیلان خبر داد و گفت: آرد به اندازه کافی برای ایام عید در گیلان ذخیره‌سازی شده است.

توزیع 20 هزار تن آرد ماهانه در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رمضان کامران‌پی عصر امروز در جلسه کارگروه ارتقای امنیت اجتماعی گیلان با اشاره به بیش از 150 واحد توزیعی آرد در این استان اظهار داشت: این واحدها آرد را بین 4 هزار واحد صنفی گیلان توزیع می‌کنند.

وی به عرضه مستقیم آرد توسط شرکت غله و بازرگانی گیلان در صورت بروز مشکل توزیع اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بازرسان این شرکت در کارخانه‌های تولید آرد استان مستقر هستند و امر نظارتی را بر عهده دارند.

کامران‌پی از توزیع ماهانه 20 هزار تن آرد در گیلان خبر داد و تصریح کرد: آرد به اندازه کافی برای ایام عید در استان ذخیره‌سازی شده است.

مدیرعامل اداره غله و خدمات بازرگانی منطقه هفت کشور با بیان اینکه نانوایان در صورت نیاز باید تقاضای آرد کنند، خاطرنشان کرد: آرد مورد نیاز نانوایان به آنها اختصاص می‌یابد.

وی به استفاده از جوش شیرین در نانوایی‌ها اشاره کرد و بیان داشت: مرکز بهداشت در مورد جوش شیرین مصرفی در نانوایایی‌ها نظارت لازم را انجام می‌دهد و در صورت مشاهده این موضوع با آن برخورد تعزیراتی می‌شود.

نایب رئیس اتحادیه نانوایان گیلان نیز در این جلسه استفاده از جوش شیرین در خمیر واحدهای صنفی را بسیار کم دانست و اظهار داشت: آردهای وارداتی خارج از استان از مرغوبیت بیشتری برخوردارند.

ناصر خاکسار به استفاده از بهبود دهنده‌ها و آنزیم‌ها در نان اشاره کرد و افزود: از گندم‌های وارداتی خارج از استان برای مخلوط کردن آن با آرد داخلی استفاده می‌شود.

وی استفاده از آردهای خارج از استان و مخلوط آن با آردهای داخلی را سبب بهبود کیفیت آرد ذکر کرد و بیان داشت: با بهبود کیفیت آرد تولیدی می‌توانیم صادرکننده آرد به خارج استان باشیم.

خاکسار خواستار کاهش هزینه‌ها در نانوایی‌ها شد و اذعان کرد: نرخ‌گذاری مناسب باید در نانوایی‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول