اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نمین:

کاهش مصرف آرد تا 300 تن در نمین

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نمین گفت: بعد از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها مصرف آرد مردم مناطق مختلف شهرستان نمین به کمتر از 300 تن در ماه رسیده است.

کاهش مصرف آرد تا 300 تن در نمین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید تقی دریتیم عصر امروز در جلسه ستاد هدفمند کردن یارانه‌ها در شهرستان نمین اظهار داشت: این شرایط در حالی است که مردم نمین قبل از اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها مصرفی معادل 450 تن داشته‌اند که به تدریج این تعدیل و کاهش انجام شده است.

وی با اعلام این‌که این کاهش 40 درصد نسبت به گذشته بوده است، تصریح کرد: با فرهنگ‌سازی انجام شده در مناطق شهری و روستایی در بهینه مصرف کردن آرد و نان یک حرکت خوبی را در این حوزه شاهد هستیم به طوری که اغلب اهالی شهرستان به ویژه در روستاها با پخت کیفی سعی می‌کنند از خرید و دورریز نان جلوگیری کنند.

دریتیم خاطر نشان کرد: اگر همین ثمره در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها مورد توجه قرار گیرد باید اعتراف کرد که دولت حداقل در حوزه آرد و سوخت توانسته است به اهداف خود که رسیدن به نقطه خوداتکایی و بهینه مصرف بود، دست یابد.

این مسئول از تلاش دهیاران و همچنین اعضای شوراهای اسلامی در کمک به این موضوع و همچنین توزیع آرد مناسب در بین نانوایان روستایی قدردانی کرد.

به گزارش فارس، فرماندار نمین همچنین از صاحبان خانوارهایی که پیامک انصراف از دریافت یارانه را دریافت کردند، خواست با مراجعه به سایت سازمان هدفمند کردن یارانه‌ها وضعیت خود را اعم از انصراف و یا عدم انصراف اعلام کنند تا اگر مبلغ مابه‌التفاوت 28 هزار تومان به حساب آنها واریز نشده است، به سرعت واریز شود.

وی همچنین از سرپرستان خانوارهایی که در آمار تعداد خانوارهای خود تغییراتی را داشتند، خواست برای اعمال این شرایط و وضعیت جدید به مراکز پلیس + 10 و یا بانک‌ها مراجعه کرده و سازمان هدفمند کردن یارانه‌ها را در جریان آخرین تغییر و تحول خانوارها قرار دهند.

دریتیم تداوم اجرای این قانون و همچنین آمادگی دولت برای اجرای مرحله دوم را یادآور شد و گفت: در اجرای مرحله دوم مردم نباید نگران برخی افزایش نرخ‌ها و قیمت‌ها باشند چرا که با پیش‌بینی‌های لازم قرار است کنترل قیمت‌ها به نحوه مطلوب انجام شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول