اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی دستور داد

بازگشت آردهای بی‌کیفیت به کارخانه

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون تعزیرات آرد و نان شهرستان از تعدادی نانوایی‌های شهر خورموج دستور بازگشت آردهای بی‌کیفیت را به کارخانه آرد صادر کرد.

بازگشت آردهای بی‌کیفیت به کارخانه

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سید علی هاشمی عصر امروز در حاشیه این بازدید گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف حذف یارانه‌های نان، ایجاد رقابت در تولید کیفی نان توسط متصدیان واحدهای نانوایی و سپردن مدیریت خرید نان به مردم بوده است.

وی با بیان اینکه باید کیفیت پخت نان در شهر خورموج بهتر شود، اظهار داشت: در شهرستان دشتی تعداد 54 واحد نانوایی فعال است و در آینده نزدیک یک واحد نانوایی در روستای زیارت ساحلی راه‎اندازی می‎شود.

هاشمی ادامه داد: نانوایی‌های که مسائل بهداشتی، ساعات پخت و پز و برخورد شایسته با مشتریان را رعایت کنند و کیفیت نان آنان مطلوب باشد مورد تشویق قرار می‎گیرند.

فرماندار دشتی یادآور شد: در ایام نوروز امسال در شهرهای خورموج، کاکی و شنبه تعداد 9 واحد نانوایی کشیک داشتیم که به مسافرین نوروزی خدمات ارائه می‎دادند.

در چند روز گذشته به علت کیفیت پایین آرد در بعضی از نانوایی‎های شهر خورموج از قرص‎های ویتامین سی استفاده می‎شود.

یکی از متصدیان نانوایی شهر خورموج در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دشتی در این رابطه گفت: مجبوریم حتی در بعضی از ساعات پخت نیز از نمک بیشتری استفاده کنیم زیرا اگر این کار انجام ندهیم نان درست پخت نمی‎شود.

میرشکاری با اشاره به گلایه‎مندی مردم از شوری زیاد نان افزود: شرمنده مردم هستیم و ولی چه کار کنیم باید مسئولین نسبت به آردهای آزادی که از طرف کارخانه به ما می‎دهند نظارت بیشتری داشته باشند.

یکی از مسئولان کارخانه آرد دشتی نیز درباره با گلایه‎مندی متصدیان نانوایی‎ها از کیفیت نداشتن نان گفت: ما تنها به خورموج که آرد نمی‌دهیم بلکه به شهرهای جم، کنگان، عسلویه، بوشهر، تنگستان و برازجان نیز آرد فرستاده می‎شود و اگر مشکلی باشد باید فراگیر باشد و نمی‏شود این مشکل فقط در شهر خورموج باشد.

مهدی مهربان با اشاره به دستور فرماندار دشتی مبنی بر بازگرداندن آردهای بی‌‌کیفیت به کارخانه تصریح کرد: مشکلی در این زمینه نداریم و اگر مشکلی باشد می‎توانند این آردها را عوض کنند و ببرند.

وی یادآور شد: از این آرد روزی 250 تن تولید می‎شود و یک نوع گندم و یک نوع آرد است که به همه شهرستان‎های استان حمل و ارسال می‎شود و همزمان نانوایی‎های شهرهای مختلف استان و حتی شهرستان آبادان استفاده می‎کنند.

مهربان اضافه کرد: حتی اخیرا قسمتی از این آرد را نیز به کشور دبی صادر می‎کنیم و وقتی همزمان به همه شهرستان‎ها ارسال می‎شود باید فراگیر باشد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول