اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم:

امام خمینی در سایه تربیت اسلامی موج انقلاب را به راه انداخت

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: امام راحل(ره) در سایه تعلیم و تربیت اسلامی موج عظیم انقلاب اسلامی که حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را برانداخت، در کشورمان ایجاد کرد.

امام خمینی در سایه تربیت اسلامی موج انقلاب را به راه انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام مهدی عرب‌انصاری امروز در همایش «امام خمینی(ره) و تعلیم و تربیت اسلامی» که در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد اظهار داشت: امام راحل(ره) در خصوص تعلیم و تربیت کتاب‌های بسیاری با مفاهیم بلند عرفانی به رشته تحریر درآورده‌اند.

وی با بیان اینکه کتب حضرت امام(ره) تحولات شگرفی در مخاطبان ایجاد کرده و به خوبی مفاهیمی همچون سیر و سلوک الی‌الله را تبیین کرده است خاطر نشان کرد: ایشان در سایه تعلیم و تربیت اسلامی موج عظیم انقلاب اسلامی که حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را برانداخت، در کشورمان ایجاد کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: امام راحل(ره) با تکیه بر قدرت لایزال الهی و با بهره‌مندی از کمالات و فضایل اخلاقی توانست تهدیدات جدی غرب را به فرصت‌هایی ناب برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی مبدل ساخته و همین امر سردمداران استکبار را در هم ریخته و آنها از بزرگی شخصیت حضرت امام(ره) اظهار عجز می‌کردند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) توانست با علم و آگاهی نسبت به تعلیم و تربیت اسلامی بستر رشد اجتماعی را فراهم آورده و در قلوب جوانان نفوذ کند تصریح کرد: در جنگ تحمیلی شاهد بودیم که تربیت‌یافتگان در مکتب اسلام و انقلاب چگونه ره صد ساله را یک شبه طی کردند.

عرب‌انصاری در پایان بر ضرورت بهره‌مندی از فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) در عرصه‌های دینی و اجتماعی تاکید کرد و گفت: امیدواریم همه ما بتوانیم با تأسی به سیره و فرمایشات بزرگان دین به رشد و فضایل اخلاقی که شایسته انسان خلیفة‌الله است، دست یابیم.

‌انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول