اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

بیمارستان 10 تختخوابی وانا تجهیز شود

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل خواستار تجهیز بیمارستان 10 تختخوابی وانا در بخش لاریجان شد.

بیمارستان 10 تختخوابی وانا تجهیز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشکده پرستاری و پیراپزشکی آمل با اشاره به اینکه 23 هزار دانشجو در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند، یادآور شد: 18 دانشگاه موجود در این شهرستان عموما آزاد و غیردولتی هستند.

وی با بیان اینکه نیاز به دانشگاه دولتی از ضروریات این شهرستان است خواستار توجه جدی برای احداث دانشگاه دولتی در این منطقه شد.

اکبرزاده با اعلام اینکه 400 تخت بیمارستانی در آمل فعال است، بیان کرد: این شهرستان یک پایگاه ویژه درمانی برای شهرهای همجوار به شمار می‌رود.

رییس شورای سلامت شهرستان آمل با اشاره به اینکه هرچند اعتقاد نداریم که نیاز به افزایش تخت‌های بیمارستانی داریم، گفت: بدون تعارف باید بگوییم که توسعه زیرساخت‌های بخش سلامت باید در این شهرستان صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه بیمارستان 220 تختخوابی شهرستان آمل مراحل پایانی ساخت خود را می‌گذراند، تصریح کرد: در نشست شب گذشته با وزیر راه و شهرسازی نیز اتمام این پروژه مورد تاکید قرار گرفت.

به گفته وی این پروژه در هفته دولت امسال برای تجهیز به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده می‌شود.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه یکی از نیازهای شهرستان آمل تجهیز و تامین نیروی انسانی بیمارستان 10 تختخوابی وانا است، تصریح کرد: این بیمارستان احداث شده و باید برای استفاده در اختیار مردم قرار گیرد.

وی گفت: در فصل تابستان جمعیت ساکن در بخش لاریجان افزایش پیدا می‌کند و این نیاز به مرکز درمانی مستقل را بیشتر می‌کند.

اکبرزاده با بیان اینکه ساخت خوابگاه دانشجویی دانشکده پرستاری نیز از مصوبات سفر نخست هیات دولت است، اظهار داشت: امیدواریم این مصوبه نیز با پیگیری به نتیجه برسد.

انتهای‌پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول