اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نیشابور خبر داد

کشف 7 کیلوگرم مواد مخدر در نیشابور

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی نیشابور از کشف و ضبط انواع مواد مخدر از جمله هفت کیلو و 260 گرم تریاک، یک کیلو و 73گرم حشیش و 18 گرم شیشه در شهرستان نیشابور خبر داد.

کشف 7 کیلوگرم مواد مخدر در نیشابور

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدحسن امیری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در دو عملیات جداگانه، موفق به کشف مقادیری از انواع مواد مخدر از جمله تریاک، حشیش و شیشه شدند.

وی ادامه داد: در عملیات اول برابر اخبار رسیده مبنی بر اینکه فردی اقدام به حمل مواد مخدر از یکی از شهرستان‌های هم‌جوار به نیشابور کرده و آن را در بین فروشندگان جزء پخش می‌کند، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: نیروهای پلیس با ایجاد ارتباط با فروشنده مواد و نفوذ برای شناسایی، در یکی از خیابان‌های سطح شهر قرار ملاقاتی را ترتیب دادند که فروشنده مواد در حالی که کیسه‌ای در دست داشت و تصمیم داشت به‌ همراه هفت کیلو و 260 گرم تریاک و 1.73کیلوگرم حشیش وارد منزل شود، دستگیر شد.

این مقام انتظامی نیشابور گفت: در عملیات دوم ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در حال گشت‌زنی در محدوده میدان بسیج(باغرود) با یک دستگاه خودرو سواری که اخبار و اطلاعات آن در خصوص حمل مواد مخدر از یکی از شهرهای مرزی به نیشابور در اختیار پلیس قرار گرفته بود، مواجه شدند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران به راننده خودرو اخطار ایست دادند که وی بی‌توجهی کرده و با سرعت بسیار بالا اقدام به فرار کرد، که با تعقیب و گریز و اقدام به شلیک چند تیر هوایی خودرو مذکور را متوقف و سرنشین خودرو را دستگیر کردند.

وی توضیح داد: در بازرسی از این خودرو مقدار 18 گرم ماده مخدر از نوع شیشه به ‌طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاسازی شده بود که به ‌همراه آلات و ادوات بسته‌بندی کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: در این دو عملیات یک دستگاه خودرو سواری توقیف و دو نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول