اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی همدان خبر داد

افزایش 450 درصدی کشفیات مواد مخدر در همدان

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: در 45 روز نخست سال جاری، بیش از 450 درصد افزایش میزان کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم.

افزایش 450 درصدی کشفیات مواد مخدر در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهدی معصوم بیگی پیش از ظهر امروز یکشنبه در همایش سراسری رؤسای کلانتری و پایگاه‌های فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه در این همایش آخرین تکنیک‌های اجرای مأموریت‌ها، خط مشی و راهبرد‌ها و اولویت‌های تعریف شده به فرماندهان تأکید می‌شود، افزود: در این همایش دستورالعمل‌های اجرایی شده و به روز شده به فرماندهان ارائه شده تا شیوه خدمات‌رسانی ارتقا یابد.

وی بیان داشت: در استان همدان تلاش‌های گسترده‌ای برای کارآمد کردن نیروی انتظامی انجام شده و دوره‌های توان‌افزایی، بصیرت‌افزایی و افزایش بنیه دینی کارکنان از اقدامات شاخصی است که خروجی خوبی داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان تصریح کرد: تجهیز پلیس و کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی به فناوری و سیستم‌های اپتیک که در این مدت به نیروهای انتظامی واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان در سال گذشته توفیقات خوبی کسب کرده است، افزود: در عمده شاخص‌های معین شده در بعد کشف جرم و رضایتمندی مردم، مقابله با مخلان نظم، باندهای فساد و مواد مخدر و اراذل و اوباش تمام شاخص‌های مثبت رو به رشد بوده است.

معصوم بیگی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان برای افزایش بنیه دینی کارکنان برنامه‌های ویژه‌ای اجرا کرده است، افزود: دو طرح بلال و اذان فراگیر اکنون در نیروی انتظامی برگزار می‌شود به طوری که پس از پرورش یافتن در همه نیروهای مسلح قابلیت اجرایی دارد.

وی بیان داشت: نماز جماعت‌های فراگیر که عقیدتی ـ سیاسی برای اجرای آن کار گسترده‌ای را شروع کرد و افراد واجد شرایط را شناسایی کرد و این طرح اکنون در حال اجراست.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با بیان اینکه در سال 91 گام‌های محکمی برداشته شده است، گفت: در 45 روز نخست سال جاری، بیش از 450 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه برخورد با نوامیس مردم نیز با باندهای مختلفی برخورد شده است که دارای رشد 14 درصدی بوده است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول