اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول:

تئاتر پاسبان تنگه، اثری فاخر و تحسین بر انگیز است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: تئاتر پاسبان تنگه اثری تحسین برانگیز و فاخر است و عوامل این مجموعه برای اجرای آن تلاش زیادی کرده‌اند.

تئاتر پاسبان تنگه، اثری فاخر و تحسین بر انگیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، غلامعلی تاج پیش از ظهر امروز با حضور در محل اجرای این تئاتر اظهار داشت: نویسندگی این اثر در بخش نگاه نو در سی امین جشنواره تئاتر فجر از بین 30 اثر ارائه شده به عنوان اثر برگزیده انتخاب شده است.

وی ادامه داد: جشنواره تئاتر فجر سی دی مربوط به اجرائی شدن تئاتر را درخواست کرد اما به دلیل اینکه این تئاتر در مرحله تمرین بود به این بخش داوری نرسید.

تاج گفت: از زمان شروع نویسندگی تا به روی صحنه رفتن این اثر، شش ماه به طول انجامید که نتایج این زحمات به خوبی به نمایش در آمده است.

وی خاطر نشان کرد: تئاتر پاسبان تنگه از اوایل اردیبهشت ماه جاری با بازی احمد طلوعی فر، لیلا پور سجادی و یاسین بشیری در سالن تئاتر مجتمع فرهنگی سینمایی شهرستان دزفول به روی صحنه رفت.

تاج تاکید کرد: اجرای چنین تئاترهای فاخر و تحسین برانگیز در دستور کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و تلاش داریم تا از این تئاترها حمایت جدی شود.

بعد از پایان یافتن این تئاتر، جلسه نقد و بررسی با حضور استادان تئاتر این شهرستان از جمله آقایان طالبی، سخاوتی راد و ... انجام شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول