اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد

اجرای 87 پروژه زیرساختی در شهرها و روستاهای آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از اجرای 87 پروژه زیرساختی در شهرها و روستاهای آبپخش خبر داد.

اجرای 87 پروژه زیرساختی در شهرها و روستاهای آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز شامگاه یکشنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید تمام توان خود را برای خدمت به مردم عزیز به کار گیریم.

وی افزود: یکی از خواسته‌های مهم مردم از مسئولان اجرای پروژه‌های عمرانی و تلاش برای پیشرفت و توسعه است و در حقیقت رسالت اصلی و مهم مسئولان و مدیران هم همین امر است.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: گستردگی نیازهای عمرانی و آبادانی در بخش آبپخش و تاکید مردم بر اجرای این پروژه‌های عمرانی از مسائل مهمی است که سبب تلاش و پیگیری‌های مکرر مسئولان شده است.

خرم‌روز ادامه داد: نیازهای بخش آبپخش به طور کلی به دو دسته نیازهای شهری و نیازهای روستایی تقسیم می‌شوند و با توجه به نسبت جمعیتی در این راستا اقدامات خود را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به اهمیت توسعه کشاورزی در بخش آبپخش اضافه کرد: با توجه به ظرفیت بالای حوزه کشاورزی در اشتغال جوانان بخش آبپخش اجرای پروژه‌های عمرانی به منظور رشد و توسعه زیرساخت‌های کشاورزی از مسائل مهمی است که مجموعه مدیران دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش به طور جدی آن را پیگیری کرده و خواهند کرد.

این مسئول بیان کرد: در سال گذشته با تعریف پروژه‌های مورد نیاز بخش اعتبارات ارزشمندی برای توسعه و آبادانی بخش آبپخش جذب شد و در سال جاری نیز از تمام توان برای جذب اعتبارات عمرانی استفاده می‌کنیم.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: در نشست‌های مختلف و گفت‌وگو با مسئولان و مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش نیازسنجی‌ها صورت گرفته و پروژه‌های مورد نیاز را به کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دشتستان ارسال کرده‌ایم.

خرم‌‌روز با اشاره به دقت بالای مسئولان در تعریف پروژه‌های مورد نیاز بخش آبپخش تاکید کرد: با شناخت نیازهای بخش آبپخش 87 پروژه عمرانی اساسی و زیربنایی بخش آبپخش تعریف و به شهرستان ارسال شده‌اند.

وی در ارتباط با اعتبارات مورد نیاز برای رفع این پروژه‌های عمرانی اذعان کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته 150 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه‌های عمرانی مورد نیاز است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول