اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 20 سال تاسیس

گمرک رفسنجان بدون ساختمان است

خبرگزاری فارس: مصوبه هیئت وزیران عملی نشد، گمرک شهرستان رفسنجان پس از 20 سال تأسیس‌، همچنان بدون ساختمان حقوقی و اداری است‌.

گمرک رفسنجان بدون ساختمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، گمرک شهرستان رفسنجان پس از 20 سال تأسیس‌، ‌هنوز‌ ساختمان حقوقی و اداری ندارد در حالی که ساختمان این گمرک مصوبه هیئت وزیران در دور دوم سفر رئیس جمهور به کرمان بوده است.

علیرضا تقوی رئیس گمرک شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه‌ این اداره از نظر گرمایشی و سرمایشی هیچ‌گونه امکانات رفاهی ندارد‌، گفت: هم اکنون ساختمان اداری و همچنین انبار گمرک شهرستان رفسنجان در یک سوله شرکت پسته قرار دارد.

وی با اشاره به دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان کرمان عنوان کرد: هیئت وزیران در سال 88 برای ایجاد ساختمان گمرک رفسنجان و انبار آن موافقت کرد تا مرکز استان برای تأمین زمین گمرک اقدام کند، اما زمینی توسط مرکز استان تأمین نشد.

تقوی با بیان اینکه فرمانداری رفسنجان، زمینی به مساحت 7 هکتار با هزینه 480 میلیون ریال در جاده رفسنجان ـ یزد‌، روبه‌روی انبار نفت شهرستان خریداری کرده‌ است، گفت: برای ساخت ساختمان اداری و انبار گمرک مبلغ 500 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی نیاز است، اما از این اعتبار هم خبری نیست.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول