اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت جودو مازندران خبر داد

برگزاری جام حذفی جودو در مازندران

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت جودو مازندران از برگزاری لیگ جام حذفی نوجوانان جودو در مازندران خبر داد.

برگزاری جام حذفی جودو در مازندران

مصطفی بیدآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: این مسابقات در روز جمعه بیست و یکم بهمن 13 تیم در ساری به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی به صورت حذفی برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری هفته دوم لیگ جودو باشگاه‌های مازندران در این هفته خبر داد و افزود: در مسابقات جودو قهرمانی استان جام سرداران و 10 هزار شهید استان هفت تیم حضور دارند که تیم‌های بیاد عماد مطور چالوس، هیئت جودو آمل و مرحوم محمودی ساری به ترتیب اول تا سوم هستند.

بیدآبادی در ادامه با اشاره به کسب مقام سومی جودوکاران مازندران در رقابت‌های قهرمانی کشور ابراز داشت: در این دوره از مسابقات 28 استان و با حضور بیش از 280 ورزشکار در شیراز با هم رقابت کردند که در نهایت تیم جودو مازندران با یک مدال طلا، دو مدال نقره و یک مدال برنز سوم شد.

وی درباره مدال‌آوران مازندرانی این رقابت‌ها گفت: سید محمد موسوی در وزن منهای 90 کیلوگرم با شکست تمام حریفان موفق به  کسب مدال طلا شد.

دبیر هیئت جودو مازندران از کسب دو مدال نقره توسط ورزشکاران مازندرانی خبر داد و تصریح کرد: محمدرضا خیرالله در وزن منهای 100 کیلوگرم و ابراهیم قجر نیز در به اضافه 100 کیلوگرم موفق به کسب دو مدال نقره شدند.

بیدآبادی همچنین از کسب مدال برنز جواد محمدی وزن منهای 55 کیلوگرم خبر داد و اظهار داشت: نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به اردو یتیم ملی دعوت می‌شوند.

دبیر هیئت جودو مازندران در پایان از حضور داور ملی از مازندران در کلاس ارتقا داوری در رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: عبدالوهاب بردی که از داوران برتر جودو کشور محسوب می‌شود در جمع 26 داور برتر و نمونه جودو کشور در این کلاس حضور می‌یابد.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول