اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای مسابقات گروه‌های خودروسازی

سایپا پرس قهرمان مسابقات جودو گرامیداشت دهه فجر

خبرگزاری فارس: تیم جود شرکت سایپا پرس در راستای مسابقات جودو گروه‌های خودروساز کشور مقام نخست را از آن خود کرد.

سایپا پرس قهرمان مسابقات جودو گرامیداشت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعدازظهر امروز مسابقات چهار جانبه جودوی گرامیداشت دهه فجر با شرکت تیم‌های سایپا، سایپا پرس، پارس خودرو و ایران خودرو دیزل در اوزان هفت‌گانه به پایان رسید.

در نهایت تیم‌های سایپا پرس با کسب چهار مدال طلا، یک نقره و  دو برنز، ایران خودرو دیزل با کسب دو نشان طلا، یک نقره و یک برنز، پارس خودرو  با یک مدال طلا، سه نقره و یک برنز و سایپا با کسب یک مدال نقره و  دو برنز به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم این مسابقات را از آن خود کردند.

محمد علی تاجیک، سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت سایپا پرس طی سخنانی در آیین اختتامیه این مسابقات به اهداف برگزاری رقابت‌های جودوی گرامیداشت دهه فجر اشاره کرد و گفت: ایجاد انگیزه، استفاده از توانمندی‌های بالقوه همکاران ورزشکار و کسب قهرمانی در مسابقات کارگران استان تهران از مهمترین اهداف برگزاری این دوره از رقابت‌ها است.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی در ارتباط با چگونگی اختصاص فضای تمرینی مناسب برای آماده‌سازی همکاران علاقمند برای شرکت رقابت‌های مختلف اظهار داشت: در حال انجام رایزنی برای در اختیار قرار گرفتن یکی از سالن‌های ورزشی باقرشهر برای محل تمرین تیم جودوی شرکت هستیم.

این گزارش حاکی است این دوره از مسابقات به میزبانی شرکت سایپا پرس در باقرشهر برگزار شد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول