اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

سامانه مدیریت بحران در مازندران ایجاد شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران بر ایجاد سامانه مدیریت بحران و امداد و نجات در استان تاکید کرد.

سامانه مدیریت بحران در مازندران ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید عیسی هاشمی‌حیدری ظهر امروز در آیین اعطای درجه امدادگران و نجاتگران و تجلیل از اعضای شرکت‌کننده در طرح‌های نوروزی جمعیت هلال‌احمر مازندران، گفت: فرهنگ هلال‌احمر ریشه در آموزه‌های دینی و اعتقادی ما دارد و از این جهت فعالیت و خدمت‌رسانی در مجموعه هلال‌احمر از منزلت اجتماعی و قداست خاصی برخوردار است.

وی با تاکید بر نقش موثر جمعیت هلال‌احمر در فرآیند مدیریت بحران و خدمت‌رسانی به آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه به ویژه در شرایط بحرانی عنوان کرد: جمعیت هلال‌احمر، دایره محبت، مهرورزی و انسان دوستی است.

هاشمی‌حیدری با اشاره به عضویت 57 هزار داوطلب در جمعیت هلال‌احمر استان تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر استان از نظر سرمایه انسانی دارای ظرفیت عظیم و ارزشمندی است که مسئولان ذی‌ربط  باید برای بهره‌وری بهینه از این منابع عظیم و مستعد برنامه‌ریزی کنند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به نقش موثر هلال‌احمر مازندران در فرآیند امدادرسانی به حادثه‌دیدگان طوفان سال 87، سیل سال گذشته کلاردشت و همچنین حوادث ناشی از برف و کولاک زمستان گذشته در محورهای مواصلاتی استان گفت: تلاش ایثارگرانه جمعیت هلال‌احمر و اعضای داوطلب آن شایسته تقدیر است.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقای آمادگی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در جمعیت هلال‌احمر استان، خواستار ایجاد ساختار و سامانه‌ای منظم برای مدیریت بحران و امدادرسانی در حوادث پیش‌بینی نشده شد.

معاون استاندار مازندران اذعان داشت: با توجه به حادثه‌خیزی استان مازندران، باید برنامه‌ریزی دقیقی برای مقابله با تمامی حوادث احتمالی صورت پذیرد تا در شرایط بحرانی دچار سردرگمی نشویم.

انتهای‌ پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول