اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دورود خبر داد

مردم دورود 420 میلیون تومان زکات پرداخت کردند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی دورود گفت: مردم شهرستان دورود در سال گذشته چهار میلیارد و 200 میلیون ریال زکات پرداخت کرده‌اند.

مردم دورود 420 میلیون تومان زکات پرداخت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، اسدالله اسدی ظهر امروز در همایش عاملان زکات دورود در کانون امام علی (ع) این شهرستان گفت: این میزان زکات نسبت به سال قبل بیش از چهار برابر افزایش نشان می‌دهد که نشان دهنده اعتقادات قلبی مردم به احکام نورانی اسلام است.

وی با اشاره به برکات مادی و معنوی پرداخت زکات در دین مبین اسلام اظهار داشت: در قرآن کریم بارها بر انجام فریضه معنوی زکات تاکید شده است.

وی یادآور شد: در 2 حوزه صدقات و طرح اکرام در سال گذشته بیش از 500 میلیون تومان کمک‌های مردمی توسط مردم جمع‌آوری شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دورود گفت: 12 هزار نفر دورودی در قالب پنج هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

در این همایش یک کارشناس زکات گفت: پارسال هزار و 500 کشاورز ساکن در روستاهای تابعه شهرستان دورود با تحویل یک میلیون و 427 هزار کیلوگرم گندم و جو در این امر خداپسندانه شرکت داشتند.

حجت الاسلام مهدی سالاروند افزود: درآمد حاصله از پرداخت زکات توسط کشاورزان، برای عمران و آبادانی روستاهای مربوطه هزینه می‌شود.

در این همایش با اهداء هدایایی از عاملان، مبلغان و پرداخت کنندگان زکات دورود تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول