اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فولاداکسین خوزستان:

50 درصد پیروزی‌ها ناشی از حضور تماشاگران است

خبرگزاری فارس: سرمربی فولاداکسین خوزستان(بهبهان) گفت: نیمی از عوامل پیروزی‌های ما در بازی‌های خانگی حضور تماشاگران پرشور بهبهانی است.

50 درصد پیروزی‌ها ناشی از حضور تماشاگران است

غلامعباس اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان در خصوص بازی عصر امروز تیم خود در مقابل تیم هندبال مس کرمان در بهبهان اظهار کرد: با توجه به دو امتیاز اختلافی که با مس کرمان داریم، بازی بسیار حساسی خواهیم داشت که فشار مضاعفی را بر ما وارد خواهد کرد.

وی افزود: چنانچه در این بازی پیروز شویم، جهشی دو امتیازی داشته و با رساندن اختلاف به چهار، با خیالی آسوده‌تر در رده چهارم قرار می‌گیریم.

سرمربی فولاداکسین خوزستان(بهبهان) تصریح کرد: در این روزها فیلم‌های بازی مس کرمان را آنالیز کرده و تمرینات مؤثر و خوبی نیز انجام داده‌ایم و امیدواریم بازی رفت را که در کرمان با یک گل شکست خوردیم، در بهبهان جبران کنیم.

وی با بیان اینکه نیمی از عوامل پیروزی فولاداکسین در بازی‌های خانگی خود، حضور تماشاگران خونگرم و پرشور بهبهانی است، گفت: متاسفانه در بازی ما با تیم نیروی زمینی تهران اتفاقات زیادی افتاد که شیطنت‌های بازیکنان نیروی زمینی و حرکات غیراخلاقی آنها، تماشاگران را تحریک کرد.

اسماعیلی افزود: در پایان بازی، دو نفر که خود از جامعه هندبال بهبهان نیز بودند به زمین آمده و با بازیکنان این تیم تهرانی درگیر شدند که در جلسه کمیته انضباطی، کادر تیم نیروی زمینی فیلم همین دو نفر را پخش و به راحتی ما را محکوم کردند.

وی در پایان با ابراز ناراحتی از نبود تماشاگران در این بازی حساس خانگی ادامه داد: در این دیدار که نیاز مبرمی به حضور تماشاگران داشتیم، به خاطر اشتباهات دو نفر، اینگونه تحت فشار قرار گرفته و چاره‌ای نیز جز بازی در یک سالن خالی از تماشاگر نداریم.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول