اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همه چشم انتظار حضور یار دوازدهم

نارنجی‌پوشان مس با حمایت تماشاگران سربلند می‌شوند

خبرگزاری فارس: دیدار مس کرمان و شاهین بوشهر یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته لیگ برتر است، پیروزی مسی‌ها در این دیدار حساس نیازمند یک اتفاق ویژه و آن هم حضور حماسی و حمایت‌های پرشور هواداران از لاله‌های نارنجی است.

نارنجی‌پوشان مس با حمایت تماشاگران سربلند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حساس‌ترین دیدار این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای باشگاه صنعت مس کرمان بدون تردید دیدار نارنجی‌پوشان در برابر شاهین بوشهر است.

این مسابقه با توجه به شرایط امتیازی و جایگاه دو تیم در جدول مسابقات و اختلاف یک امتیازی دو تیم در جدول رقابت‌ها از حساسیت ویژه‌ای به ویژه برای نارنجی‌پوشان برخوردار است.

 *همه چشم انتظار حضور یار دوازدهم

اما آن چه بیش از دست دادن امتیازات متوالی در مسابقات این فصل لیگ برتر به نارنجی‌پوشان ضربه زده، عدم حضور و استقبال هواداران از مسابقات این تیم بوده است.

بر این اساس هواداران و علاقمندان به فوتبال باید با آگاهی از وضعیت حساس فعلی در روز جمعه با حضور پرشور خود در ورزشگاه شهید باهنر به عنوان یار دوازدهم در کنار تیم حضور یافته و برای بازیکنان و مسئولان باشگاه مایه دل‌گرمی باشند.

هواداران خون‌گرم کرمانی باید با آگاهی از شرایط حساس نارنجی‌پوشان از ابتدای مسابقه تا دقیقه 90 یک‌دل و یک‌صدا و به دور از هرگونه حاشیه‌سازی تنها نارنجی‌پوشان را تشویق کنند.

هواداران باید با فراموش کردن نتایج نه چندان رضایت‌بخش مس در این فصل از مسابقات و برخی حواشی رخ داده در باشگاه، جمعه تنها و تنها برای حمایت از نارنجی‌پوشان و جشن گرفتن یک پیروزی دل‌چسب در ورزشگاه به تیم محبوب دیار کریمان کمک کنند تا این سه امتیاز شیرین این دیدار عاملی بازدارنده برای حفظ امتیاز تیم لیگ برتری استان کرمان در کشور باشد.

*نارنجی‌پوشان شاهین را شکار می‌کند

اما مسئله‌ای که هواداران باید با آن توجه داشته باشند تا آنها برای حضور در ورزشگاه ترغیب شوند، پیروزی‌های مس در این فصل از مسابقات در برابر بزرگان فوتبال کشور در لیگ یازدهم است.

مس با توجه به نتایج ضعیفش در این دوره از مسابقات تیم‌های قدرتمند و بالای جدولی چون استقلال، سپاهان، فولاد خوزستان و پرسپولیس را شکست داد است، این پیروزی‌ها خود به معنی قدرت بالای مس است.

پس تیمی که توانسته قدرت‌های این فصل را به راحتی شکست دهد از پس شکار شاهین و تار و مار کردن روزگار این تیم نیز به راحتی بر می‌آید، اما این پیروزی نیازمند ایجاد بستر و زمینه‌هایی است.

حضور هواداران، حمایت‌های همه‌جانبه آنها برای افزایش روحیه بازیکنان و دور شدن استرس و فشارهای ناشی از حساسیت این دیدار در درجه نخست نیازمند این حضور حماسی است.

اما در این بین بازیکنان مس نیز نباید با استرس وارد زمین مسابقه شوند، ابراهیم قاسم‌پور و همکارانش باید با اتکا به تجربیات متفاوت خود در روزهای تلخ و شیرین فوتبالی، از هم‌اکنون با انجام اقدامات صحیح و مناسب، استرس و فشارهای عصبی ناشی از نتیجه و کسب سه امتیاز مسابقه را دور کنند.

انتهای پیام/و10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول