اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب ‌رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی کرمان:

موتورسواران کرمان عنوان چهارم کشور را کسب کردند

خبرگزاری فارس: نایب ‌رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان گفت: تیم موتورکراس کرمان عنوان چهارم مسابقات قهرمانی کشور را به دست آورد.

موتورسواران کرمان عنوان چهارم کشور را کسب کردند

محمدرضا نیک‌زاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اعلام خبر کسب عنوان چهارم تیم موتورکراس کرمان در مسابقات قهرمانی کشور در تهران اظهار داشت: آن گونه که انتظار می‌رفت از این مسابقات نتیجه مطلوبی کسب نشد.

وی افزود: در مسابقات رده سنی نونهالان و در ماده 65 سی‌سی مبین سلطانی موفق به کسب عنوان دوم کشور شد و در مسابقات این ماده امین‌رضا صادقی نیز با کسب عنوان ششمی کشور به کار خود در این مسابقات خاتمه داد.

نایب‌رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان با اشاره به کسب عنوان دومی متین حسنی از مسابقات موتورسواری در کلاس 85 سی‌سی بیان داشت: امیررضا شمسی نیز در مسابقات این کلاس موفق به کسب عنوان ششمی شد.

وی با اعلام خبر مصدومیت یکی از موتورسواران تیم کراس کرمان در این رقابت‌ها گفت: بدبیاری‌های تیم کرمان در مسابقات قهرمانی کشور با توقف و انتقال تعدادی از موتورهای تیم به پارکینگ در حوالی استان یزد در مسیر برگشت تکمیل شد.

به گزارش فارس، تیم موتورکراس کرمان با کسب عنوان چهارمی کشور به کار خود در مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور خاتمه داد.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول