اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شمارش آرای سومین دوره انتخابات مجمع هلال احمر گچساران

اعضای شورای اجرایی هلال احمر گچساران معرفی شدند

خبرگزاری فارس: با پایان یافتن سومین دوره انتخابات مجمع هلال احمر گچساران، اعضای جدید شورای اجرایی هلال احمر این شهرستان انتخاب شدند.

اعضای شورای اجرایی هلال احمر گچساران معرفی شدند

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: حضور  پرشور اعضای جمعیت هلال احمر گچساران در پای صندوق‌های رأی برای انتخاب اعضای شورای اجرایی هلال احمر این شهرستان نشان از درک و بینش بالای شرکت‌کنندگان در انتخابات بود.

سید ابوالفتح بهنامیان افزود: با توجه به حضور افزون بر 20 هزار نفری اعضای هلال احمر گچساران در سومین دوره انتخابات مجمع هلال احمر این شهرستان‌‌، سالن وحدت آموزش و پرورش، سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور، سالن اجتماعات دانشگاه علمی و کاربردی جنب فنی و حرفه‌ای همچنین ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد سالن تربیت بدنی این واحد دانشگاهی برای اخذ آرا در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به روند برگزاری انتخابات مجمع هلال احمر گچساران ابراز داشت: در راستای برگزاری سومین دوره انتخابات مجمع هلال احمر گچساران بیش از 20 هزار کارت شرکت در انتخابات برای اعضای هلال احمر گچساران و باشت صادر شد که شرکت‌کنندگان در انتخابات با در دست داشتن این کارت‌ها به پای صندوق‌های رأی رفته و رأی خود را به صندوق انداختند.

بهنامیان با اعلام نتایج  نهایی انتخابات مجمع هلال احمر گچساران گفت: کل آرای اخذ شده از حوزه‌های انتخاباتی مجمع هلال احمر گچساران 3 هزار 500 رأی شمارش شد.

این مسئول در گچساران خبر داد: در پایان این انتخابات  آقایان سید مسلم حسینی با یک‌‌هزار و 412 رأی، محسن احمدی با یک‌هزار و 114 رأی، حمید نارکی یک‌هزار و 29 رأی و آیت‌الله حمیدی 998 رأی برای مدت چهار سال به عنوان افراد شورای اجرایی هلال احمر گچساران انتخاب شدند.

بهنامیان ادامه داد: شاهرخ رشیدی از دیگر کاندیداهای شرکت در انتخابات مجمع هلال احمر نیز با کسب یک‌هزار و 959 رأی به عنوان بازرس اول مجمع هلال احمر گچساران انتخاب شد.

رئیس جمعیت هلال احمر گچساران با اشاره به نتایج آرا در باشت گفت: در این حوزه از انتخابات تعداد آرای اخذ شده 177 رأی بود که آقایان شاهرخ رشیدی با کسب 143 رأی، محمد شریف حسینی 119 رأی، سید مسلم حسینی 109 رأی، محسن احمدی 94 رأی و خانم زهرا پورجبی 55 رأی بیشترین آرای اخذ شده را به خود اختصاص دادند.

وی نهادینه شدن مشارکت اعضا و داوطلبان فعال، افراد نیکوکار و خیرین در هلال احمر را از اهداف مهم برگزاری انتخابات شورای اجرایی هلال احمر عنوان کرد و اذعان داشت: تعیین، تصویب برنامه‌ها و بودجه‌های اختصاصی به جمعیت هلال احمر، تدوین و تصویب آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های جمعیت هلال احمر از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اهداف برگزاری انتخابات مجامع در این نهاد است.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول