اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبدان:

رژیم صهیونیستی نفس‌های آخرش را می‌کشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبدان گفت: با وجود توطئه‌ها و جنایات مختلف اما رژیم صهیونیستی نفس‌های آخرش را دارد می‌کشد.

رژیم صهیونیستی نفس‌های آخرش را می‌کشد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبدان اظهار داشت: دختران ما تحصیل می‌کنند اینقدر این تحصیل را ادامه می‌دهند تا اینکه یک شغلی پیدا کنند، خیلی از اینها موفق به ازدواج نمی‌شوند، چون زمانی تحصیلشان تمام می‌شود که وقت ازدواج گذشته است، آنهایی هم که موفق به ازدواج می‌شوند فرزند دلبندشان را باید دست دیگران بسپارند و خودشان روانه اداره‌ها برای کارمندی بشوند و این خیلی دردناک است.

وی افزود: به موقع ازدواج کردن از هر تحصیلی اولویت دارد، دانشگاه را اگر موقعیت ازدواجت مناسب است رها کن ازدواج کن بعد از ازدواج مادر بودن از هر شغلی در عالم وجود ارزشمندتر است.

امام جمعه آبدان با اشاره به سالروز لغو امتیاز تنباکو در پی فتوای حضرت آیت‌الله میرزا حسن شیرازی تصریح کرد: این مسئله خیلی مهمی است به ویژه برای جوان‌های ما که شاید خیلی آشنایی با تاریخ نداشته باشند، یک جمله کوتاه از یک عالم دینی باعث شد که استعمار انگلستان که می‌خواست ایران را ببلعد، دست نگه دارد و با شکست مواجه بشود.

حمیدی‌نژاد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مسائل اقتصادی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری چهار سال است در جریان اقتصاد وارد شدند و فرمان دادند که باید مسئله اقتصاد ایران به طور جدی پیگیری شود،چرا که دشمنان می‌خواهند از همین جا به ما ضربه بزنند و ما را نابود کنند.

وی با اشاره به سالروز تشکیل رژیم ‌صهیونیستی گفت: آن کسی که باعث شد این رژیم به وجود بیاید انگلستان بود و آن کسی که موجب شد تداوم پیدا کند آمریکا و انگلیس و کشورهای دیگر هستند، آنهایی که با هم دست به یکی کرده‌اند چون این غده سرطانی به تعبیر حضرت امام (ره) که فرمود باید از صفحه روزگار محو بشود برای مستکبران و امریکا منافعی دارد.

امام جمعه آبدان افزود: امروز داریم می‌بینیم که به نحوی حلقه محاصره تنگ شده و این رژیم نفس‌های آخرش را می‌کشد و خودشان اعتراف کرده‌اند.

حمیدی‌نژاد با اشاره به سفرهای استانی دولت اظهار داشت: شاهد صدمین سفر هیئت دولت به استان‌ها بودیم که این سفرها برای مردم خیلی مفید است و مورد عنایت مقام معظم رهبری هم هست که فرمودند سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت جزو کارهای خیلی خوب است، زیرا از نزدیک با مشکلات مردم آشنا می‌شوند.

وی گفت:‌ تذکرات مقام معظم رهبری به هیئت دولت باید مورد عنایت قرار بگیرد.

امام جمعه آبدان خطاب به دولتمردان تاکید کرد: در حد مقدورات قول بدهید، چون ملت ما فهمیده هستند و توقع بی جا ندارند اما از وعده‌های بی جا بدشان می‌آید، از قول‌هایی که قرار نیست عمل شود ناراحت هستند، کارهای نقد و نزدیک شما را از کارهای زیربنایی باز ندارد.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول