اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان سابق تیم فوتبال سپاهان:

قهرمانی در چنگ سپاهان است

خبرگزاری فارس: کاپیتان سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: قهرمانی در چنگ سپاهان است و نیازی به نتایج دیگر تیم‌ها ندارد.

قهرمانی در چنگ سپاهان است

حمید معماریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در صورت قهرمانی سپاهان در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال ایران برای سومین سال پیاپی یک اتفاق نادر رخ داده که حتی در کشورهای اروپایی و در میان تیم‌های بزرگ نیز کم‌تر رخ داده است.

وی ادامه داد: قهرمانی این فصل سپاهان به تیم‌های دیگر و از جمله ذوب‌‌آهن نشان می‌دهد که تنها مسائل مالی در نتیجه‌گیری یک تیم مؤثر نیست و مدیریت صحیح و استفاده اصولی از ابزارهای موجود می‌تواند در روند نتیجه‌گیری یک تیم بسیار مؤثر باشد.

پیشکسوت فوتبال ایران بیان داشت: در کمال تأسف در فوتبال ایران بحث حرفه‌ای بودن جا نیفتاده و تیم‌های ایرانی تنها ملاک موفقیت را پول می‌دانند در صورتی‌ که تکنیک و تاکتیک در وجود یک بازیکن است و مسائل مالی در درجه‌های بعدی اهمیت قرار دارد و نباید این مشکلات را بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن قرار داد.

وی در ادامه به شهر‌آورد حساس اصفهان اشاره کرد و افزود: این یک بازی بسیار مهم و حساس برای هر دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان است و منصور ابراهیم‌زاده در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بود که دوست دارد تیم سپاهان در این فصل قهرمان شود، اما با توجه به اهمیت این دیدار برای تیم ذوب‌آهن و شانس کسب سهمیه آسیا این تیم برای کسب امتیاز و حتی برد در این دیدار به میدان می‌آید که این کار سپاهان را بسیار سخت می‌کند.

معماریان افزود: تیم سپاهان در بازی برابر شاهین بوشهر نشان داد که تا حدودی از قدرت این تیم به دلیل خستگی کاسته شده و استرس بر این تیم حکم‌فرما شده است.

وی تصریح کرد: سپاهان با کسب یک برد در دیدار برابر ذوب‌آهن به طور حتم قهرمان می‌شود زیرا بازی آخر این تیم در برابر مس سرچشمه است که تنها با کسب یک تساوی نیز کار خود را با قهرمانی تمام می‌کند.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه به تیم ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: اگر این تیم مانند بازی‌های پیشین خود در دیدار برابر تیم سپاهان بازی کند به طور حتم با مشکل مواجه می‌شود و باید در این دیدار با افزایش انگیزه بتوانند بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

وی تأکید کرد: علیرضا رحیمی، مدیرعامل سپاهان از مدیران تمام‌عیار و بسیار خوب ورزشی است که سال‌ها در ورزش بوده و در صورت قهرمانی مجدد سپاهان به بسیاری از مدیران ثابت می‌کند که تنها پول ملاک مناسبی برای موفقیت تیم‌ها محسوب‌ نمی‌شود.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول